שאלה לגבי טלוויזיה עם יכולות הקלטה (philips 40pfl 660606)

  • פותח הנושא פותח הנושא Nir Duek
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Nir Duek

חבר מתחיל
הודעות
2
מעורבות
0
נקודות
0
שלום
אני מתלבט לגבי שני טלוויזיות

philips 40pfl660606h
samsung ue40d5000

רציתי לדעת אם יש הבדל מהותי בין הטלויזיות?
ואם מישהו בדק את ההקלטה ל-USB דרך הטלויזיה(האפשרות קיימת בפיליפס)?
 

רק לידיעה, הקלטה אפשרית רק עבור ערוצי ה- DTT, לא שידורי YES או HOT.
 
אני יודע
יצא לך להתנסות ביכולת הזאת בטלויזיות?
ויש לך נסיום עם הטלויזיות שציינתי
ותודה רבה
 
בטלוויזיות עם התכונה הזאת, אתה יכול להקליט שידור חי מ- DTT או לתזמן הקלטה עתידית דרך לוח שידורי (בתנאי שהמסך תומך באותיות עברית).
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור