N Nir Duek חבר מתחיל הודעות 2 מעורבות 0 נקודות 0 4/8/11 #1 שלום אני מתלבט לגבי שני טלוויזיות philips 40pfl660606h samsung ue40d5000 רציתי לדעת אם יש הבדל מהותי בין הטלויזיות? ואם מישהו בדק את ההקלטה ל-USB דרך הטלויזיה(האפשרות קיימת בפיליפס)?
שלום אני מתלבט לגבי שני טלוויזיות philips 40pfl660606h samsung ue40d5000 רציתי לדעת אם יש הבדל מהותי בין הטלויזיות? ואם מישהו בדק את ההקלטה ל-USB דרך הטלויזיה(האפשרות קיימת בפיליפס)?
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 4/8/11 #2 רק לידיעה, הקלטה אפשרית רק עבור ערוצי ה- DTT, לא שידורי YES או HOT.
N Nir Duek חבר מתחיל הודעות 2 מעורבות 0 נקודות 0 4/8/11 #3 אני יודע יצא לך להתנסות ביכולת הזאת בטלויזיות? ויש לך נסיום עם הטלויזיות שציינתי ותודה רבה
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 4/8/11 #4 בטלוויזיות עם התכונה הזאת, אתה יכול להקליט שידור חי מ- DTT או לתזמן הקלטה עתידית דרך לוח שידורי (בתנאי שהמסך תומך באותיות עברית).
בטלוויזיות עם התכונה הזאת, אתה יכול להקליט שידור חי מ- DTT או לתזמן הקלטה עתידית דרך לוח שידורי (בתנאי שהמסך תומך באותיות עברית).