פלזמה שאלה לגבי הגדרת Tuner ו Front color ב service menu של פלזמה סמסונג C450

  • פותח הנושא פותח הנושא swisy2011
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

swisy2011

חבר אתר
הודעות
40
מעורבות
0
נקודות
0
רציתי לגבי שתי ההגדרות ומה תפקידן כי אתמול נכנסתי לservice menu על מנת לשנות את ה LOCAL SET ל EU ISRAEL בשביל יהיה לי תפריט בעברית ותמיכה בכתוביות עברית עשיתי את זה וזה עבד אומנם ביטל יציאת HDMI אחת.... בנוסף לזה שיניתי בטעות את שתי ההגדרות Tuner ו Front color ושכחתי איך היה במקור ... מישהו יכול להגיד לי אני גם מצרף תמונה לאחר השינוי
 

תמונות מצורפות

  • uuu.jpg
    uuu.jpg
    KB 152.6 · צפיות: 293

איזה מין עזרה זו שאתה מפנה אותי לגוגל או שאתה לא יודע או שאתה לא רוצה לעזור ומתחכם נראה לך שלא חיפשתי אז בשביל מה הפורום הזה קיים לא בשביל לעזור לאנשים ...הפורום שלכם זה סוס מת...
 

קצת כבוד ודרך ארץ לאלו שעוזרים לך, גם עם העזרה שלהם לא מוצאת חן בעינך!
אף אחד לא חייב לך כלום.

תשנה את הארץ ל ED_ISRAEL ולא EU זאת כנראה הבעיה של ה HDMI הנעלם!
תעשה פקטורי רויסט והכל יבוא על מקומו בשלום.

שתהיה לך שבת שלום.
 
קצת כבוד ודרך ארץ לאלו שעוזרים לך, גם עם העזרה שלהם לא מוצאת חן בעינך!
אף אחד לא חייב לך כלום.

תשנה את הארץ ל ED_ISRAEL ולא EU זאת כנראה הבעיה של ה HDMI הנעלם!
תעשה פקטורי רויסט והכל יבוא על מקומו בשלום.

שתהיה לך שבת שלום.

מי אמר לך שאני לא מכבד את אלה שלא עוזרים לי... הוא לא עזר לי הוא סה"כ הפנה אותי לגוגל ומהתגובה שלו אין שום כבוד רק מתלוצץ כן אף אחד לא חייב לי כלום ואני לא חייב לאף אחד כלום ואם כבר רוצים לעזור אז עוזרים מכל הלב במיוחד כשהעוזר מנהל פורום ..ולענינו אין לי ED_ISRAEL בגלל זה שיניתי ל EU_ISRAEL
 
נערך לאחרונה ב:
תעבור טוב על כל האופציות, מההתחלה עד הסוף ותבדוק מה יש עם ISRAEL

היות והמכשיר שלך מסדרה C ואני לא מכיר אותו, יכול להיות שזה הנכון, אני פשוט לא יודע!

בכל מקרה תעשה פקטורי ריסט וזה אמור לישר לך את המכשיר.

אגב
הפניה לגוגל היא בהחלט עזרה רלוונטית. יש לא מעט שמתעצלים לחפש בעצמם.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור