LCD שאלה לגביי LCD SONY 52'' W5500 אשמח לעזרה

  • פותח הנושא פותח הנושא frank
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

frank

אוהב את התחום
הודעות
54
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכולם ולפני שאני מתחיל אני משתמש חדש באתר ואני חייב לפרגן על איכות הכתבות והאתר .
אז כך אני רכשתי מסך של סוני 52 אינטש סדרה W5500 שאמור להגיע עוד איזה שבועיים בתקווה. אז כך לא ראיתי את המסך עובד כי לא היה אותו בתצוגה. יצא לי לראות רק את ה40 אינטש שהוא קטן יחסית ל 52'' אז אשמח לשמוע דעה של אחד שרכש או בדק או יצא לו להכיר מקרוב את המסך המדובר וירגיע אותי בקשר לקניה תודה לכולם ובמיוחד למגיבים שבוע מצויין בינתיים.
 

שלום,

אני מניח שקראת את מאמר הביקורת על Sony 40w5500 שפרסמנו.

למסך 52" יש מפרט זהה (אותו ערך ניגודיות וכו') לפי מה שכתוב באתר ישפאר, מה בדיוק מלחיץ אותך לקראת קבלת המסך?
 
תראה ליאור

א. בהחלט קראתי את המאמר שהיה מושלם לטעמי .
ב. מה שמלחיץ אותי זה איך רואים במסך הזה שידורים של sd / hd/dvd לעומת ה40'' כי ה52 הרבה יותר גדול כבר אני ממש מבולבל ומפחד שטעיתי
 
אגב ליאור אתה התותח של האתר
 

תודה על המחמאה :) יש כאן צוות שלם של מקצוענים.

אני מניח שאיכות ה- SD תלויה גם במרחק בו תצפו מהמסך.
 
ץ

וגם לגביי ה 100 הרץ החלקת התנועה האם היא במיטבה בדגם הזה .?
 

עדיין ממתין

עדיין ממתין לתותחי האתר שיעזרו
 
בתור אחד שיש לו סמסונג 52 אינצ' 650 (וראה את הטלוויזיה בגדלים קטנים יותר)
אני יכול להגיד לך שהאיכות תמונה שתקבל על 52 נחותה מזאת שתקבל על ה40 אינצ' עם זאת ,
במרחק 3.5 אתה תראה סבבה לאללה , וחוץ מזה אין על החוויה של טלוויזיה 5' אינצ' :)
לא נראה לי שיש לך ממה להתאכזב.. לקחת דגם טוב מאד ואין סיבה שהוא לא ירצה אותך :)


תתחדש
 
תודה על הפירגון אח יקר על הפרגון :) אבל לשאלתי על ה100 הרץ החלקת התנועה איך היא עובדת עם הדגם הזה
 

היא עובדת טוב מאוד.
 
תודה על הפירגון אח יקר על הפרגון :) אבל לשאלתי על ה100 הרץ החלקת התנועה איך היא עובדת עם הדגם הזה

תשמע אני אומר לך מעכשיו.. שאתה תראה בהתחלה טלוויזיה , התנועה תראה לך "מלאכותית" כזאת.. יש סיכוי שלא תואהב את זה... תתן לזה צ'אנס.. אני בהתחלה לא סבלתי את זה.. היום אני לא מסוגל לוותר על זה.. לפחות לדעתי זאת רמה אחרת.. זה באמת היה שווה כל שקל :)

שוב פעם תתחדש
 
בכמה קנית את הטליוויזיה ומאיפה ?
 

לעזור במה? ענו לך על כל השאלות.
 
סורי אשמתי שכחתי לרענן את הדף ואכן ענו לי תשובות יותר ממספקות קניתי במודיעין עשו לי מחיר שלפי מיטב הבנתי הוא מצויין אשמח לשמוע דעתך 18400
 

אז מה אתה אומר ליאור על המחיר הוא טוב או שיכלתי להשיג יותר טוב?
 
לא יודע, אני לא ממש עוסק ביום יום בהתמקחות על מחירים בחנויות...
 
אחלה ליאור תודה על כל העזרה מבטיח שאיך שאני מקבל אותה אפרסם תמונות.
 

בכיף, נשמח לראות.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור