שאלה בקשר לפזמה 50 אינטש פנסוניק th50ph10

  • פותח הנושא פותח הנושא rosomer100
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

rosomer100

חבר אתר
הודעות
26
מעורבות
0
נקודות
0
הזמנתי את הממיר HD של הוט באיזה חיבור הטכנאים של הוט יחברו את זה?
והאם זה ישפר את האיכות השידורים הרגילים בעיקר ספורט חוץ מ HD ?
 

נערך לאחרונה ב:
יחברו עם HDMI.
הממיר מסוגל לבצע UPSCALE גם של הערוצים הרגילים.
 
תגדיר את רזולוצית הממיר ל720P
זה ישפר את תמונת כל הערוצים
אמנם לא באופן דרמטי-אבל אתה תהנה מאוד מאיכות ערוצי הHD המעולה
 
il62 בבקשה תענה מהר בכלל יש מצב שהפלזמה שלי תומכת ב 720p הדגם הוא th50ph10 של פנסוניק ? ודבר שני הטכנאי ישר ישים לי על auto אז זה לא משנה?
 

בוודאי שפלזמה זו תומכת 720p.
תבקש מהטכנאי שיגדיר את הממיר על 720p, גם אתה יכול לבצע זאת אח"כ.
 
ליאור אבל מצב AUTO זה לא יותר טוב ? קראתי מכמה אנשים שיש בעיה שאם אתה משנה ל 720p ומכבה את הטלוויזה זה משנה ל 1080i אז זה עדיין ככה ומה לעשות?
וגם איך אני צריך להגדיר את picture menu לממיר HD ?
אתה יכול לפרט לי בערך מה לעשות או לתת לי מדריך
 
נערך לאחרונה ב:
במצב AUTO תקבל 1080i בשידורי HD.
אם תגדיר 720P אז זה אמור להשמר גם לאחר כיבוי.
לא הבנתי לאיזה מדריך אתה מתכוון, כיול תמונה בטלויזיה?
 

כן ליאור אני צריך את עזרה שלך לא הבנתי דרך המדריך שלך איך עושים בדיוק את הכיול ומה עושים לא הבנתי איך מכוונים אז תעזור לי אני מכוון את הכיול?
 
כנס למדריך כיול מסך, תוריד את הקובץ שבקישור, תצרוב אותו על DVD ותעקוב אחר ההוראות במדריך.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור