שאלה : בקשר לכיול של פלזמה בשידורים רגילים

  • פותח הנושא פותח הנושא rosomer100
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

rosomer100

חבר אתר
הודעות
26
מעורבות
0
נקודות
0
שלום,

אני עדיין לא הבנתי איך אני עושה כיול בשידורים רגילים על איזה כפתור אני לוחץ בשביל לעשות את הכיול , הפלזמה שלי זה TH50PH10 של פנסוניק ואני רוצה לעשות כיול לשידורים הרגילים ואני לא יודע איך
בבקשה תעזרו לי
 

קורא את המדריך כיול טלויזיה
מוריד את הקובץ, צורב על DVD ועוקב אחר ההוראות במדריך.
 
שלום ליאור

הבנתי שצריך לצרוב ולהשים ב DVD אם אני עושה את זה זה עושה רק ל DVD איך אני עושה גם בשידורי הטלוויזיה?
 
חבר את ה-DVD במקום הכניסה של הממיר וכייל את הכניסה הזו, או שתכייל בכניסה אחרת ותשכפל את הפרמטרים.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור