רציני - LCD SAMSUNG והמעמד שלה (נערך)

  • פותח הנושא פותח הנושא gaza
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

gaza

אוהב את התחום
הודעות
56
מעורבות
0
נקודות
0
קנית י לסידי סמסונג והוצאתי מהקרטון התברר שהמעמד שלה היה מורכב.אבל רשום בספר שלה שצריך לקבל מעמד+4ברגים.משהו פה לא בסדר?!!
 

לא נראה לי שאמרוה להיות בעיה, לפעמים יש גרסאות שונות לארצות שונות.
המעמד נראה כמו בתמונות?
 
תוכל לפרט קצת איזה סוג מסך רכשת ? (גודל, נתונים טכניים, היכן נרכש וגם מחיר אם אפשר...)
אני כרגע בודק את מסך ה SAMSUNG LCD החדש ומעוניין לרכוש אותו
- האם עד עתה, כמה שאפשר לתאר, אתה מרוצה ממסך זה ?
 
קניתי סמסונג a450 40.אחלה מסך.עלה לי 6000שח.כולל הכל
 

אתה יכול לומר לי היכן רכשת ?
 
תודה
 

קנית י לסידי סמסונג והוצאתי מהקרטון התברר שהמעמד שלה היה מורכב.אבל רשום בספר שלה שצריך לקבל מעמד+4ברגים.משהו פה לא בסדר?!!

אתה לא אמור לחכות שטכנאי יוציא את הטלוויזיה מהקרטון?
 
אתה יודע מחפשים לסידי חודשים ואי אפשר לחכות.(אני בעצמי תכנאי hot).אבל מעניין אסור להוציא מהקרטון לפני שהתכנאי מגיע.אגב מחר מגיעים
 
רוב המסכים של סמסונג מגיעים עם המעמד מורכב, אין לך מה לדאוג
לא נתנו לך משומש.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור