G gaza אוהב את התחום הודעות 56 מעורבות 0 נקודות 0 18/10/08 #1 קנית י לסידי סמסונג והוצאתי מהקרטון התברר שהמעמד שלה היה מורכב.אבל רשום בספר שלה שצריך לקבל מעמד+4ברגים.משהו פה לא בסדר?!!
קנית י לסידי סמסונג והוצאתי מהקרטון התברר שהמעמד שלה היה מורכב.אבל רשום בספר שלה שצריך לקבל מעמד+4ברגים.משהו פה לא בסדר?!!
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 19/10/08 #2 לא נראה לי שאמרוה להיות בעיה, לפעמים יש גרסאות שונות לארצות שונות. המעמד נראה כמו בתמונות?
A aviga חבר אתר הודעות 33 מעורבות 0 נקודות 0 19/10/08 #3 תוכל לפרט קצת איזה סוג מסך רכשת ? (גודל, נתונים טכניים, היכן נרכש וגם מחיר אם אפשר...) אני כרגע בודק את מסך ה SAMSUNG LCD החדש ומעוניין לרכוש אותו - האם עד עתה, כמה שאפשר לתאר, אתה מרוצה ממסך זה ?
תוכל לפרט קצת איזה סוג מסך רכשת ? (גודל, נתונים טכניים, היכן נרכש וגם מחיר אם אפשר...) אני כרגע בודק את מסך ה SAMSUNG LCD החדש ומעוניין לרכוש אותו - האם עד עתה, כמה שאפשר לתאר, אתה מרוצה ממסך זה ?
G gaza אוהב את התחום הודעות 56 מעורבות 0 נקודות 0 19/10/08 #4 קניתי סמסונג a450 40.אחלה מסך.עלה לי 6000שח.כולל הכל
ר רפול חבר אתר הודעות 8 מעורבות 0 נקודות 0 21/10/08 #8 נכתב ע"י gaza: קנית י לסידי סמסונג והוצאתי מהקרטון התברר שהמעמד שלה היה מורכב.אבל רשום בספר שלה שצריך לקבל מעמד+4ברגים.משהו פה לא בסדר?!! לחץ כדי להרחיב... אתה לא אמור לחכות שטכנאי יוציא את הטלוויזיה מהקרטון?
נכתב ע"י gaza: קנית י לסידי סמסונג והוצאתי מהקרטון התברר שהמעמד שלה היה מורכב.אבל רשום בספר שלה שצריך לקבל מעמד+4ברגים.משהו פה לא בסדר?!! לחץ כדי להרחיב... אתה לא אמור לחכות שטכנאי יוציא את הטלוויזיה מהקרטון?
G gaza אוהב את התחום הודעות 56 מעורבות 0 נקודות 0 21/10/08 #9 אתה יודע מחפשים לסידי חודשים ואי אפשר לחכות.(אני בעצמי תכנאי hot).אבל מעניין אסור להוציא מהקרטון לפני שהתכנאי מגיע.אגב מחר מגיעים
אתה יודע מחפשים לסידי חודשים ואי אפשר לחכות.(אני בעצמי תכנאי hot).אבל מעניין אסור להוציא מהקרטון לפני שהתכנאי מגיע.אגב מחר מגיעים
T toto1 חבר אתר הודעות 40 מעורבות 0 נקודות 6 23/10/08 #10 רוב המסכים של סמסונג מגיעים עם המעמד מורכב, אין לך מה לדאוג לא נתנו לך משומש.