רסיבר 5.2 ערוצים או 2.0? קצת דחוף


אני די מתחיל בכל העניין לא השקעתי אלפי שקלים בכל המערכת הזו..
להתחלה זה סבבה מבחינתי , בערך כל צליל יספק אותי אני לא אודיופיל או משהו כזה..

אני זורם עם מה שיהיה , אני מחפש את הבסים והעוצמה פחות ניואנסים קטנים
ובכל מקרה התקציב שלי הוא לא גדול וגם המבחר בהתאם..אז..
תתפלא איך גם במערכות זולות יש הבדלים גדולים של איכות והנאה.
 
אני לא מבין ככ בדגמים וברב ערוצי.
איזה רמקולים יש לך? הייתי מנסה ללכת לחנות שמוכרת אןתם, ולשמוע את הרסיבר המיועד איתם.
זה לא עובד כך.
אחרי הסגר ובכפוף לנהלים וההוראות עקב הקורונה , תמצא זמן ותיגש לחנות ותשמע כמה אפשרויות. הייתי מוסיף שתיקח איתך את הרמקולים ( אם לא גדולים ) ותחבר אותם לכמה רסיברים.
 

אני לא מבין ככ בדגמים וברב ערוצי.
איזה רמקולים יש לך? הייתי מנסה ללכת לחנות שמוכרת אןתם, ולשמוע את הרסיבר המיועד איתם.

או שאתם אומרים להסתפק כבר במגבר סטריאו הרגיל ששמתי למעלה 100W
בלי הרבה קשקושים... השאלה אם אני יכול לחבר DAC וכל זה בעתיד? DVD וכו'?
או בקיצור מה ההבדלים העיקריים בין שני הרסיברים ששמתי למעלה?
 
תתפלא איך גם במערכות זולות יש הבדלים גדולים של איכות והנאה.

השאלה מה המבחר שיש..מצאתי סה"כ בערך 6 רסיברים ל2 ערוצים ..
ומבחינתי הסוני הזה יש בו את כל הקישוריות שאני צריך ..מה שבשאר אין..
אם יש לכם הצעה יותר טובה לדעתכם אשמח לדעת
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור