רמקול רצפה קלאסי - Vandersteen 2Ce Signature II במבחן

  • פותח הנושא פותח הנושא dtown
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

לא עקיצה. זה מה שכתוב בסיכום בסוף הכתבה.
ציטוט:
"כלומר: מדובר ברמקול נטול תיבה, מה שהופך אותו לטבעי לחלוטין ללא ״סרחים״ של תיבה שאינה חזקה ונטרלית דיה שמציג צליל מאוד ״נכון״ ולא ״מתובל״ ומתייפיף ומצד שני, יש בו את החמימות הזו שמתאימה מאוד לתיכנון של פעם."

הכוונה שם היא שהתיבה שלו היא כזו כאילו היא אינה קיימת. הסברתי על כך בכתבה עצמה מדוע הרמקול הזה מרגיש כאילו אין לו תיבה. אם היית קורא את המאמר מתחילתו ועד סופו ההערה שלך לא היתה נכתבת.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור