רמקולים cerwin vega

  • פותח הנושא פותח הנושא Pardes
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Pardes

חבר אתר
הודעות
24
מעורבות
0
נקודות
1
לפני 20 שנה רכשתי 2 רמקולים שחורים עומדים cerwin vega. כבר לא מעוניין בהם.
האם הן שווים משהו היום??
 

לפני 20 שנה רכשתי 2 רמקולים שחורים עומדים cerwin vega. כבר לא מעוניין בהם.
האם הן שווים משהו היום??
אולי זה כן מעניין מישהוא אבל ״רמקולים שחורים עומדים״
זה הדגם שלהם?
 
Cerwin vega אף פעם לא קיבלו את הכבוד שמגיע להם מחוץ לארצות הברית (איפה שהכל צריך להיות גדול), לרוב הם אול ראונדרים טובים יחסית למחיר שלהם בד"כ אבל מאוד מגושמים בגודל ובעיצוב שלהם ולכן אין להם ביקוש גדול. באיזה דגם מדובר?
 
לסרווין ווגה יש רמקולים מצוינים. מי ששומע מטאל, רוק כבד ואלקטרוני זה הרמקול עם התמורה הגדולה ביותר למחיר שאני מכיר.

מה הדגם של הרמקול שברשותך?
 

תיקון
לסרווין ווגה היו רמקולים מעולים
עד שנת 2003,מאז מייצרים רק זבל.
סליחה על הביטוי.
 
שלום,
מתנצל על העיכוב בתגובה... הרמקולים מדגם E-710
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור