P Pardes חבר אתר הודעות 24 מעורבות 0 נקודות 1 16/6/20 #1 לפני 20 שנה רכשתי 2 רמקולים שחורים עומדים cerwin vega. כבר לא מעוניין בהם. האם הן שווים משהו היום??
gandalftw חבר משקיען הודעות 1,150 מעורבות 460 נקודות 83 16/6/20 #2 נכתב ע"י Pardes: לפני 20 שנה רכשתי 2 רמקולים שחורים עומדים cerwin vega. כבר לא מעוניין בהם. האם הן שווים משהו היום?? לחץ כדי להרחיב... אולי זה כן מעניין מישהוא אבל ״רמקולים שחורים עומדים״ זה הדגם שלהם?
נכתב ע"י Pardes: לפני 20 שנה רכשתי 2 רמקולים שחורים עומדים cerwin vega. כבר לא מעוניין בהם. האם הן שווים משהו היום?? לחץ כדי להרחיב... אולי זה כן מעניין מישהוא אבל ״רמקולים שחורים עומדים״ זה הדגם שלהם?
Z ZEEV78 חבר משקיען הודעות 1,130 מעורבות 349 נקודות 83 20/6/20 #3 Cerwin vega אף פעם לא קיבלו את הכבוד שמגיע להם מחוץ לארצות הברית (איפה שהכל צריך להיות גדול), לרוב הם אול ראונדרים טובים יחסית למחיר שלהם בד"כ אבל מאוד מגושמים בגודל ובעיצוב שלהם ולכן אין להם ביקוש גדול. באיזה דגם מדובר?
Cerwin vega אף פעם לא קיבלו את הכבוד שמגיע להם מחוץ לארצות הברית (איפה שהכל צריך להיות גדול), לרוב הם אול ראונדרים טובים יחסית למחיר שלהם בד"כ אבל מאוד מגושמים בגודל ובעיצוב שלהם ולכן אין להם ביקוש גדול. באיזה דגם מדובר?
נמר כתב אודיו צוות האתר הודעות 20,111 מעורבות 4,273 נקודות 113 21/6/20 #4 לסרווין ווגה יש רמקולים מצוינים. מי ששומע מטאל, רוק כבד ואלקטרוני זה הרמקול עם התמורה הגדולה ביותר למחיר שאני מכיר. מה הדגם של הרמקול שברשותך?
לסרווין ווגה יש רמקולים מצוינים. מי ששומע מטאל, רוק כבד ואלקטרוני זה הרמקול עם התמורה הגדולה ביותר למחיר שאני מכיר. מה הדגם של הרמקול שברשותך?
ע עמית חבר משקיען הודעות 1,736 מעורבות 223 נקודות 63 21/6/20 #5 תיקון לסרווין ווגה היו רמקולים מעולים עד שנת 2003,מאז מייצרים רק זבל. סליחה על הביטוי.
P Pardes חבר אתר הודעות 24 מעורבות 0 נקודות 1 6/7/20 #6 שלום, מתנצל על העיכוב בתגובה... הרמקולים מדגם E-710