רמקולים מחרחרים בטלוויזיה

  • פותח הנושא פותח הנושא gabi
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

gabi

חבר אתר
הודעות
7
מעורבות
0
נקודות
1
שלום לחברים
הרמקולים בטלוויזיה שלי (פנסוניק פלסמה V10) מחרחרים. האם ניתן לבצע חיבור חיצוני ומהו התהליך. לתשובתכם הטובה אודה.
גבי
 

כבר לא זוכר (הייתה לי פעם כזו), אבל אמורה להיות מאחור יציאת אודיו למגבר חיצוני אליו מחברים רמקולים. אם אתה צופה דרך ממיר של יס או הוט, גם אותו אתה יכול לחבר למגבר או רסיבר.
 
שלום לחברים
הרמקולים בטלוויזיה שלי (פנסוניק פלסמה V10) מחרחרים. האם ניתן לבצע חיבור חיצוני ומהו התהליך. לתשובתכם הטובה אודה.
גבי
שלום לך יש לי בדיוק אותה טלויזיה
אפשרות אחת כל ממיר שאתה מחבר אליה תוציא למגבר יצאה אופטית / אנלוגית ואז הכל נשמע רק דרך המערכת
או
מהטלויזיה עצמה

big_tcpXXv10_comp.jpg



לא בטוח כי המודל שהביאו לארץ כולל יצאה אופטית

תראה למטה יש AUDIO OUT חבר אנלוגית לרסיבר /מגבר
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור