G gabi חבר אתר הודעות 7 מעורבות 0 נקודות 1 9/7/16 #1 שלום לחברים הרמקולים בטלוויזיה שלי (פנסוניק פלסמה V10) מחרחרים. האם ניתן לבצע חיבור חיצוני ומהו התהליך. לתשובתכם הטובה אודה. גבי
שלום לחברים הרמקולים בטלוויזיה שלי (פנסוניק פלסמה V10) מחרחרים. האם ניתן לבצע חיבור חיצוני ומהו התהליך. לתשובתכם הטובה אודה. גבי
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 9/7/16 #2 כבר לא זוכר (הייתה לי פעם כזו), אבל אמורה להיות מאחור יציאת אודיו למגבר חיצוני אליו מחברים רמקולים. אם אתה צופה דרך ממיר של יס או הוט, גם אותו אתה יכול לחבר למגבר או רסיבר.
כבר לא זוכר (הייתה לי פעם כזו), אבל אמורה להיות מאחור יציאת אודיו למגבר חיצוני אליו מחברים רמקולים. אם אתה צופה דרך ממיר של יס או הוט, גם אותו אתה יכול לחבר למגבר או רסיבר.
SONYES חבר משקיען הודעות 1,659 מעורבות 744 נקודות 113 9/7/16 #3 נכתב ע"י gabi: שלום לחברים הרמקולים בטלוויזיה שלי (פנסוניק פלסמה V10) מחרחרים. האם ניתן לבצע חיבור חיצוני ומהו התהליך. לתשובתכם הטובה אודה. גבי לחץ כדי להרחיב... שלום לך יש לי בדיוק אותה טלויזיה אפשרות אחת כל ממיר שאתה מחבר אליה תוציא למגבר יצאה אופטית / אנלוגית ואז הכל נשמע רק דרך המערכת או מהטלויזיה עצמה לא בטוח כי המודל שהביאו לארץ כולל יצאה אופטית תראה למטה יש AUDIO OUT חבר אנלוגית לרסיבר /מגבר
נכתב ע"י gabi: שלום לחברים הרמקולים בטלוויזיה שלי (פנסוניק פלסמה V10) מחרחרים. האם ניתן לבצע חיבור חיצוני ומהו התהליך. לתשובתכם הטובה אודה. גבי לחץ כדי להרחיב... שלום לך יש לי בדיוק אותה טלויזיה אפשרות אחת כל ממיר שאתה מחבר אליה תוציא למגבר יצאה אופטית / אנלוגית ואז הכל נשמע רק דרך המערכת או מהטלויזיה עצמה לא בטוח כי המודל שהביאו לארץ כולל יצאה אופטית תראה למטה יש AUDIO OUT חבר אנלוגית לרסיבר /מגבר