רמקולים חדשים לוילסון אודיו SabrinaX


yarino

אוהב את התחום
הודעות
347
מעורבות
101
נקודות
43
הם לא לרמה של מוסיקה מזרחית.
 

moshem74

חבר משקיען
הודעות
1,377
מעורבות
463
נקודות
83
אם אתה מוכן להסתפק בכמה עשרות הקלטות טובות שקיימות, אז יתאימו.
נסה לנגן בהם זוהר ארגוב שאני עוד לא נתקלתי בהקלטות טובות שלו, אתה תרצה לשבור את המערכת.
וזה מניסיון, חייתי עם שני דגמים של ווילסון, כמה חודשים כל אחד, עד שהבנתי ש 95% מהמוסיקה שלי כמעט לא מנוגנת כי נשמעת עליהם רע.
החלפתי בזמן הזה 4 מגברים ולא יודע כמה כבלים.
אגב בהקלטות מושלמות הם נשמעים טוב מאוד...ואם מישהו שומע רק מוסיקה אודיופילית הם בהחלט יתנו תוצאה טובה מאוד, מאוזנת, מפורטת, דינמית וכולי.
אבל מי שרוצה להיות חופשי בבחירת המוסיקה, מאוד מאוד ממליץ לא להתקרב לרמקולים האלו.
ככה זה בתחום הזה, ככל שהרמקול יקר יותר (אבל יקר אמיתי לא רק תג מחיר כמו רוב מה שנמכר היום/סוג של אופנה שחולפת לה), כך יהיה קשה יותר להוציא ממנו, וכך הוא יהיה מצומצם יותר לסגנונות מסויימים ורגיש מאוד לציוד שמתחבר אליו כמובן, בהחלט סוג של מזוכיזם.
 

Andrewv

אוהב את התחום
הודעות
313
מעורבות
151
נקודות
43
ככה זה בתחום הזה, ככל שהרמקול יקר יותר (אבל יקר אמיתי לא רק תג מחיר כמו רוב מה שנמכר היום/סוג של אופנה שחולפת לה), כך יהיה קשה יותר להוציא ממנו, וכך הוא יהיה מצומצם יותר לסגנונות מסויימים ורגיש מאוד לציוד שמתחבר אליו כמובן, בהחלט סוג של מזוכיזם.
אז בסה"כ על הרוב אנחנו מסכימים, זה יפה, לא טריוויאלי.
כן רוצה לסייג ולומר ששמעתי לא מעט רמקולים ברמות הכי גבוהות שיודעים להיות חושפניים כשצריך ואפשר, אבל עדיין מאפשרים לנגן בהם הקלטות פחות טובות והם ישמעו טוב, אתה תשמע שזו הקלטה פחות טובה ואפילו תהנה מהאופן המחוספס שבו היא הוקלטה, שהרבה פעמים זה חלק מהמאפיינים המהותיים שלה. למשל הקלטת במכוון בטייפ ביתי של 4 ערוצים, או הקלטת לייב במועדון ג'ז עם אקוסטיקה קשוחה שהופכת להיות חלק מהדיאנאיי של אותה הקלטה ועם יכולת טיפול נכונה של רמקול בעניין, אתה תוכל תוכל להנות מהמוסיקה ומההקלטה המחורבנת כי זה מה שזה.
זה מה שהיה חסר לי בווילסונים, את זה בעיני הם לא יודעים לעשות, שם הם מתחילים להכאיב לאוזניים באופן שגרם לי לרצות לזרוק אותם מהחלון, אבל התקמצנתי וגילגלתי אותם הלאה לשוק יד 2.
אני לא כולל בהתרשמות הזו שלי את הרמקולים הכי בכירים שלהם, לא שמעתי אותם, אני מניח שהם מצויינים, אבל זה קצת פחות רלוונטי לנו...
 

רוזי1

חבר משקיען
הודעות
4,346
מעורבות
882
נקודות
113
ככה זה בתחום הזה, ככל שהרמקול יקר יותר (אבל יקר אמיתי לא רק תג מחיר כמו רוב מה שנמכר היום/סוג של אופנה שחולפת לה), כך יהיה קשה יותר להוציא ממנו, וכך הוא יהיה מצומצם יותר לסגנונות מסויימים ורגיש מאוד לציוד שמתחבר אליו כמובן, בהחלט סוג של מזוכיזם.
לא מסכים בכלל
 

שוני

חבר משקיען
הודעות
984
מעורבות
515
נקודות
93
לציין תגובות ברמה הכי גבוהה .
 

web

חבר משקיען
הודעות
771
מעורבות
489
נקודות
63
זה מתאים ממש לשירשור של חגי...
לא יאמן כי יסופר :מבולבל:
 

gtr

חבר משקיען
הודעות
1,057
מעורבות
465
נקודות
83
בסופו של יום,ווילסון מעורר רגשות קיצוניים ,בדיוק כמו ניים,
לא בטוח שההתייחסות לחברה אינה מנותקת מהזיהוי של ווילסון כחברה יקרה מאוד ביצור סידרתי.
זה מעורר יצרים,והתייחסות יצרית.

לטעמי,סידרת הפאפי,ובעיקר הדגמים האחרונים,היו רמקולים מצויינים,ודיי נטראלים.
בעברי,חיברתי פאפי 8 לסט קרנזילה,
נשמע חלום.
עידון עם משקל,פשוט היה נפלא.
לאחרונה באמת יש קצת אינפלצייה בדגמים,כנראה שהבן והאב ז״ל לא ראו את הפיתוח העיסקי עין בעין.
 

Andrewv

אוהב את התחום
הודעות
313
מעורבות
151
נקודות
43
בסופו של יום,ווילסון מעורר רגשות קיצוניים ,בדיוק כמו ניים,
לא בטוח שההתייחסות לחברה אינה מנותקת מהזיהוי של ווילסון כחברה יקרה מאוד ביצור סידרתי.
זה מעורר יצרים,והתייחסות יצרית.

לטעמי,סידרת הפאפי,ובעיקר הדגמים האחרונים,היו רמקולים מצויינים,ודיי נטראלים.
בעברי,חיברתי פאפי 8 לסט קרנזילה,
נשמע חלום.
עידון עם משקל,פשוט היה נפלא.
לאחרונה באמת יש קצת אינפלצייה בדגמים,כנראה שהבן והאב ז״ל לא ראו את הפיתוח העיסקי עין בעין.
התגובה שלך ״תגובות יצריות״ ״אגשות קיצוניים״ כאילו יש רגשות ויצרים קיצוניים שמונעים שיפוט מהימן או התגובה הבלתי ראויה של שוני ״יש לציין תגובות ברמה גבוהה״ הן אמירות שמנסות לבטל את האחר והן בלתי ראויות.
אין שום רגשות קיצונייםוגם לא רגשות בכלל לחברה, למי איכפת מהמיצוב שלהם, מעניין את הסבתא שלי. יש מוצר, הוא מהנה או או לא, זה הכל
ואיך קשור חברה יקרה או לא יקרה לרגשות ? כל התחום יקר זה בילט אין.
ולגבי מה שאני כתבתי באופן אישי, זה היה הנסיון שלי וגם המחיר אגב לא ממש היה רלוונטי קניתי יד שניה ומכרתי חזרה באותו מחיר,
להבא נסו להגיב עניינית ועל השאר כדאי לוותר.
לא ראוי וגם מוציא אתכם לא טוב.
 

yarino

אוהב את התחום
הודעות
347
מעורבות
101
נקודות
43
לטעמי,סידרת הפאפי,ובעיקר הדגמים האחרונים,היו רמקולים מצויינים,ודיי נטראלים.
בעברי,חיברתי פאפי 8 לסט קרנזילה,
נשמע חלום.
עידון עם משקל,פשוט היה נפלא.
סידרת הפאפי היתה מצויינת במיוחד ה 6.
דווקא הפאפי 8 היה הרמקול הכי לא מוצלח של החברה,הם אפילו הודו בזה ולכן הוחלף דיי מהר לסאשה.
 

YOSSI24

חבר משקיען
הודעות
1,919
מעורבות
472
נקודות
83
רמקול טוב יישמע שהוא טוב גם במקלט או בבית שימוש ובכל מקום שהוא, לא חשוב איפה, מה כל שכן בחלל האזנה של יבואן. אצלך בבית תעשה אחר כך FINE TUNING למה שתרצה. אבל "רמקול טוב תחילה" הוא הבסיס למערכת. כל השאר בקטנה.

כן, ועדיין יש וויכוח בין המומחים מה תורם
יותר לסוניות טובה, הרמקול או האלקטרוניקה, אני לא בטוח שאתה צודק שלרמקול יתרון ברור.
 

ronensud

חבר משקיען
הודעות
1,194
מעורבות
733
נקודות
113
רמקול טוב יישמע שהוא טוב גם במקלט או בבית שימוש ובכל מקום שהוא, לא חשוב איפה, מה כל שכן בחלל האזנה של יבואן. אצלך בבית תעשה אחר כך FINE TUNING למה שתרצה. אבל "רמקול טוב תחילה" הוא הבסיס למערכת. כל השאר בקטנה.
פשוט לא נכון.
בחלל גרוע אקוסטית שום רמקול בעולם לא ישמע טוב
 

Martin Logan

אוהב את התחום
הודעות
270
מעורבות
26
נקודות
28
אז בסה"כ על הרוב אנחנו מסכימים, זה יפה, לא טריוויאלי.
כן רוצה לסייג ולומר ששמעתי לא מעט רמקולים ברמות הכי גבוהות שיודעים להיות חושפניים כשצריך ואפשר, אבל עדיין מאפשרים לנגן בהם הקלטות פחות טובות והם ישמעו טוב, אתה תשמע שזו הקלטה פחות טובה ואפילו תהנה מהאופן המחוספס שבו היא הוקלטה, שהרבה פעמים זה חלק מהמאפיינים המהותיים שלה. למשל הקלטת במכוון בטייפ ביתי של 4 ערוצים, או הקלטת לייב במועדון ג'ז עם אקוסטיקה קשוחה שהופכת להיות חלק מהדיאנאיי של אותה הקלטה ועם יכולת טיפול נכונה של רמקול בעניין, אתה תוכל תוכל להנות מהמוסיקה ומההקלטה המחורבנת כי זה מה שזה.
זה מה שהיה חסר לי בווילסונים, את זה בעיני הם לא יודעים לעשות, שם הם מתחילים להכאיב לאוזניים באופן שגרם לי לרצות לזרוק אותם מהחלון, אבל התקמצנתי וגילגלתי אותם הלאה לשוק יד 2.
אני לא כולל בהתרשמות הזו שלי את הרמקולים הכי בכירים שלהם, לא שמעתי אותם, אני מניח שהם מצויינים, אבל זה קצת פחות רלוונטי לנו...
אלו רמקולים ספציפיים ששמעת עונים על התיאור המוזכר לעיל ?
 

yehudaa

חבר משקיען
הודעות
524
מעורבות
62
נקודות
28
רוב היצרנים המכובדים בוודאי יודעים לעבוד ואיך לעשות רמקול טוב ללא עיוותים ובעיות , אם לא שומעים טוב צריך לטפל באקוסטיקה או להשתמש עם RC .
 

moshem74

חבר משקיען
הודעות
1,377
מעורבות
463
נקודות
83
יש כנראה אנשים ש ממש מתעבים את החברה הזאת ומכיוון מסויים זה מובן:
כש מוציאים כלכך הרבה על רמקול ואז, מבינים שהציוד צריך להיות בהתאם, או דורש התאמה ספיצפית בשביל שהעסק ינגן כמו שצריך, מהר מאוד זה מוציא את הרוח מהמפרשים ונכנסים לסרט רע ואינסופי של החלפות והפסדי כסף, ולבסוף עם רמקול פשוט יותר, יותר קל להגיע לתוצאה ו/או להתאים לו ציוד, וזה מה שגורם לתיעוב הנ"ל.
מצד שני כש מצליחים... זה כבר סיפור אחר.
 

RanMoyal

חבר משקיען
הודעות
1,154
מעורבות
1,099
נקודות
113
@Andrewv

אני קצת משוחד, כי אני עם ווילסונים כבר כ -20 שנה וכל פעם שאני עומד בפני רכישה של מוצר חדש שלהם, אני טורח ועושה סבב הקשבה אצל החשודים המיידים, שמא יש משהו שנשמע טוב יותר לאוזניי, אבל בסופו של דבר, אני מבצע את ההזמנה, פעם נוספת, לרמקול חדש שלהם.

החברה עברה סוג של מהפכה באופי הסאונד שלה, עם הפסקת ייצור סדרת הוואט פאפי שלה והפרידה שלה מהטוויטרים של פוקאל והמעבר לסקאן ספיק.

הטוויטר המתכתי של פוקאל אכן זכה להרבה ביקורת בהיותו חריף במקור ואנשים אכן נאלצו לבצע כל מיני התאמות ושינויים על מנת למתן את אותה חריפות, עדיין, כידוע לך בוודאי, מדובר על סדרת הרמקולים המצליחה בעולם By Far ולא בכדי.

מאז, החברה לא רק שינתה את היצרן ממנו היא קונה את האלמנטים, אלא גם הטיונינג והוויסינג, באופן בו אם תבחר להקשיב לוואט פאפי 8 , אל מול סאשה 2 לשם הדוגמה, הם בהחלט ישמעו לאוזניך כ-חיה אחרת, טובה יותר, טובה פחות, זה כבר עניין של טעם.

המושג הזה שנקרא The New Wilson Sound נפוץ מאוד בפורומים ודיונים ברחבי העולם ונובע בעיקר מה shift האמור שביצעה החברה.

הצליל הפך להיות רך יותר, נעים יותר, עגול יותר, הרמוני יותר ומשמעותית יותר מוזיקלי, תוך שהם מצליחים לשמור על הדינמיות והדרמה המפורסמים שלהם.

כמובן, שלמרות אותם יתרונות, כביכול, יהיו כאלה , שיעדיפו את הסאונד הישן של החברה, שכל כך פירסם אותה,ביחס לוויסינג החדש. כאמור, יש כאן עניין של טעם אישי.

מעניין אותי אילו רמקולים של ווילסון היו לך ומה בעיניך הן אותן חברות, המסוגלות, בניגוד לווילסון, להשמע טוב בכל הספקטרום של המוזיקה?

רן
 

רוזי1

חבר משקיען
הודעות
4,346
מעורבות
882
נקודות
113
אתה בטוח שהטוויטר של פוקאל היה הבעיה ולא תכנון הרמקול ו/או הציוד שחובר לו?
היו לי כמה פוקאל והטוויטר שלהם אינו בעיה מבחינתי. אני יודע שלרבים כן.
 

itay123

חבר משקיען
הודעות
3,718
מעורבות
2,432
נקודות
113
אין שום בעיה עם הטוויטרים של פוקאל.
ווילסון הפסיקו עם פוקאל
ועברו ל scan
בשל סיום חוזה והפסקת עבודה עם פוקאל.
הרמקול האחרון של Wilson בשיתוף פעולה עם פוקאל היה ה XLF
אחד הרמקולים הטובים בעולם,
מימיי לא שמעתי מישהו או כתבה שקראתי או תגובות ברשת הטוענים משהו (שלילי) על הוויסינג והאיכות הטונאליות והרמה של ה xlf.

כן זה נכון שהקטנים של ווילסון ו-הגדולים של ווילסון
נשמעים completely different.
 
נערך לאחרונה ב:

RanMoyal

חבר משקיען
הודעות
1,154
מעורבות
1,099
נקודות
113
אתה בטוח שהטוויטר של פוקאל היה הבעיה ולא תכנון הרמקול ו/או הציוד שחובר לו?
היו לי כמה פוקאל והטוויטר שלהם אינו בעיה מבחינתי. אני יודע שלרבים כן.

אני לא בטוח, כי היו לי שלושה ווילסונים עם טוויטרים של פוקאל והם לא נשמעו לי חריפים במיוחד, מצד שני, באותה עת, לא היה לי לידם, באותו חלל, רמקול עם טוויטרים שונים, שהיה נותן לי סוג של אינדיקציה למידת החריפות שלהם.

כך או כך, זה בחזקת common knowledge שזה היה המקור לחריפות (לא מעיד שזה נכון כמובן..).

בכל מקרה, זה לא רק סתם יצרן אחר, זה גם דיזיין שונה של טוויטר, עם אופי שונה של סאונד והתנהגות.

זה אחד מהדברים המרכזיים שהחברה התמקדה בהם, במהלך השינוי המאז'ורי שהיא ביצעה, בעת החלפת עידן הוואט פאפי.
בצדק, לא בצדק, זה כבר עניין אחר.

וזה כמובן לא נוגע רק לרמקולים הבינוניים שלהם, זה שינוי שהוא All Across The Board.
אם נשים את ה אלכס ליד רמקול כמו XLF שעלה פי 2, האלכס יהיה עם גוון צליל שונה ועם אופי אחר.

בביקורת של סטריאופייל על האלכס, הם גם מציינים את זה, שה- שיפט הזה, גרם לרמקול כמו אלכס להשמע טוב יותר מרמקול שלכאורה עולה הרבה יותר, אבל עם דיזיין, אלמנטים וטיונינג שונים לגמרי, קרי האלכס מייצג לחלוטין את אותו New Wilson sound.

לטוב או לרע, מוצדק או לא מוצדק, הסאונד שלהם השתנה ולא במעט, אלו הן עובדות.

רן
 

SONYES

חבר משקיען
הודעות
1,659
מעורבות
744
נקודות
113
אין שום בעיה עם הטוויטרים של פוקאל.
ווילסון הפסיקו עם פוקאל
ועברו ל scan
בשל סיום חוזה והפסקת עבודה עם פוקאל.
הרמקול האחרון של Wilson בשיתוף פעולה עם פוקאל היה ה XLF
אחד הרמקולים הטובים בעולם,
מימיי לא שמעתי מישהו או כתבה שקראתי או תגובות ברשת הטוענים משהו (שלילי) על הוויסינג והאיכות הטונאליות והרמה של ה xlf.

כן זה נכון שהקטנים של ווילסון ו-הגדולים של ווילסון
נשמעים completely different.
הרבה מדברים על הפוקאל טויטרים ויש לי כאלו אלקטרה 1008 BE ברליום
ולא שומע איזה חריפות פרט לזה שהאוזן שלי שומעת את גם את מה שלא צריך לשמוע
תלוי במון בהקלטה בעיקר ובציוד
בתמונה למטה הינה המערכת שלי פוקאל ליד B&W 801 S3 והמגברים אליהם משוייכים שני המערכות רמקולים {התמונות בקטן צריך לפתוח אותם }
 

תמונות מצורפות

  • IMG-20200828-WA0005.jpg
    IMG-20200828-WA0005.jpg
    KB 67.4 · צפיות: 125
  • IMG-20200828-WA0016.jpg
    IMG-20200828-WA0016.jpg
    KB 68.7 · צפיות: 112
  • IMG-20200828-WA0030.jpg
    IMG-20200828-WA0030.jpg
    KB 64.5 · צפיות: 121

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור