רמקוולים למוזיקת מטאל

  • פותח הנושא פותח הנושא leo h
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

קליפש
מתחלקים ל 3 קבוצות עיקריות

1. רמקולים ווינטאג קלאסיים, משובחים!
2. רמקולי HI-FI זולים ופשוטים.
3. רמקולי PRO מעולים!

מאמין ששמעת את הקבוצה השנייה.
בסדר, מתקדמים, לומדים וממשיכים הלאה.
 

טוב בסוף נשארתי עם רמקול ה-b@w 606 שלי וקניתי מגבר של Yamaha A-S700 אחרי שהחזרתי את ה- rotel a12 שהמליצו לי בחנות, שילוב פשוט מוושלם בעיניי Yamaha A-S700+ b@w 606 הצליל נשמע חלק ונקי אבל התופים וכל כלי הנגינה נשמעים חיים ומלאי אנרגיה אני מופתע פתאום מהרמקולים שלי לטובה(:
מדהים כמה שמגבר יכול לשנות צליל לטובה או לרעה
 
אתה בטוח שקנית ימאהה as 700?
או 701?
ה700 כבר לא קיים שנים,דגם ישן מאד.
אלא אם רכשת יד 2.
 

יד 2, מעניין אם הדגמים החדשים נשמעים גם טוב כל כך
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור