רמקוולים למוזיקת מטאל

  • פותח הנושא פותח הנושא leo h
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

leo h

חבר אתר
הודעות
15
מעורבות
1
נקודות
3
שלום לכולם

המוזיקה העיקרית שלי היא מוזיקת מטאל מהרגילה ועד הקיצונית שבה לדוגמא: slipknot, lamb of god ,pantera
וכמו כן גם מוזיקה קלאסית, הרבה בלוז וקצת ראפ
לפני שבוע קניתי את הרמקולים המדפים -
Bowers and Wilkins 606
https://www.bowerswilkins.com/home-audio/606
שהחליף את הסרוין וגה xls6 שהיה לי כמה שנים
ויש לי מגבר של אונקיו שנשאר -
A-9155 - Onkyo

ואני מודה שהחדש לא נשמע לי טוב גם אחרי שבוע של break in ומרגיש "חנוק" למרות שבחנות הבס נשמע טוב אבל בבית מוזיקת המטאל נשמעת על הפנים ולא חיה
בבקשה תייעצו לי איך לשפר את זה או תמליצו על חברה טובה שתאפיין את הסיגנון שאני כה אוהב
תקציב עד 6000 לרמקול
למגבר עד 4000

תודה רבה ומעריך העזרה

 

נערך לאחרונה ב:
מה גודל החלל?
 
חדר שינה בערך 20 מטר מרובע
 
תבדוק פוקאל סופרה 2 - אצלי זה מנגן מטאל ולא רק בצורה מושלמת אם מחוסר תקציב - פוקאל אלקטרה 1038 - אם תצליח למצוא כזה עדיין - אחלה סאונד למטאל.
 

ולגבי "חנק" - תנסה לשחק עם קבלים - אולי בעיה שם - נניח לי הביא שיפור משמעותי החלפה של כבל בין מקור למגבר ועוד יותר כבל חשמל כניסה לפילור ראשי.
 
מוניטור אודיו ומטאל?
מטאל ורגאיי זה הסיוט של מוניטור אודיו.
 

לא סיפרו,האזנתי.
90 אחוז מהמוזיקה שאני שומע זה מטאל.
מוניטור על כל דגמיה לא בשביל מטאל.
לדעתי האישית בלבד.
 
לא סיפרו,האזנתי.
90 אחוז מהמוזיקה שאני שומע זה מטאל.
מוניטור על כל דגמיה לא בשביל מטאל.
לדעתי האישית בלבד.

אוקי.
מה הופך אותם לכאלה? איפה בדיוק הם נכשלים?
יש לי שני חברים שמאזינים למטאל. הלכו על הרמקול הזה, יש להם תוצאה נפלאה.
הבעיה במוסיקת מטאל היא שמחפשים לשמוע אותה עם נפיחות. זה מפספס במהירות, במיקרו דינמיקה וכמובן, בדינמיקה בכלל. בסים מבייסדראם כפול נשמעים כמו אורז דביק, ההפרדה נמוכה והאיזון, במקרה הטוב הוא בינוני.

אני ממש לא מסכים עם ההמלצה שבסרטון. אני חושב שקליפטש זה רמקול פחות מבינוני למוסיקה. כל מוסיקה אגב.
 

שמאתי את דאלי - אחלה רמקולים (לא זוכר את הדגם) אבל היה ממש טוב, סאונד גדול בדיוק למטאל:)
 
לא כתבתי שום דבר בקשר לקליפש.
מבחינתי מוניטור אודיו לא למוזיקת
מטאל,רגאיי אלקטרונית.
טובים למוזיקה אקוסטית,ג'אז בלוז.
משהו קליל לא מעבר.
 

אוקי.
מה הופך אותם לכאלה? איפה בדיוק הם נכשלים?
יש לי שני חברים שמאזינים למטאל. הלכו על הרמקול הזה, יש להם תוצאה נפלאה.
הבעיה במוסיקת מטאל היא שמחפשים לשמוע אותה עם נפיחות. זה מפספס במהירות, במיקרו דינמיקה וכמובן, בדינמיקה בכלל. בסים מבייסדראם כפול נשמעים כמו אורז דביק, ההפרדה נמוכה והאיזון, במקרה הטוב הוא בינוני.

אני ממש לא מסכים עם ההמלצה שבסרטון. אני חושב שקליפטש זה רמקול פחות מבינוני למוסיקה. כל מוסיקה אגב.


הבחור שם תקציב וההמלצות רחוקות מאוד מהתקציב שלו
אם כי גם הקליפש בארץ עולים כפול (מרגיז)
אתה מפספס משהוא , המחירים והמיקום של קליפש בשוק הם בצד של הקומודיטי שנגיש גם לאנשים לא עשירים וגם זה מה שפול אמר בסרט זה לא רמקול אודיו פילי (חוץ מהסדרה של ההריט׳ג והרשי)
והמחיר שלו בהתאם (כמובן לא בארץ) , בתקציב של 6000 שזה בסדר כי זה מה שהבחור הקציב או יכול להשקיע אין טעם להמליץ על רמקולים יקרים יותר
 
נערך לאחרונה ב:
Leo
סדרת הxls של סרווין היא ממש לא נצילה.
בפרט הxls6 שברשותך,אני יכול להגיד לך
מניסיון,שבשידוך של מגבר חזק עם זרם גבוה
אתה תהיה מופתע.
האונקיו 9155 הוא מגבר חמוד,אבל לא פותח
תרמקולים כמו שצריך.
 
היי אני הייתי מתחיל עם החלפת מגבר ורק אחר-כך ניגש לרמקולים. אצלי תוצאה טובה במטאל מופקת משילוב בין arcam a85 ו asw genius 310. רמקולים הייתי ממליץ על energy,psb,totem. מגברים כדאי ליבדוק hegel, moon, leema. בהצלחה.
 

אם לומר את האמת הלא כ"כ סקסית בעיני האודיופילים, סרווין וגה מתאימים מאוד למוסיקת מטאל
 
אם לומר את האמת הלא כ"כ סקסית בעיני האודיופילים, סרווין וגה מתאימים מאוד למוסיקת מטאל

נכון, וגם נגישים לכל אחד כמעט (כלכלי)
שזה לדעתי גם מה שהיצרן מכוון
 
עם הגברה נכונה,מקבלים מהxls
תוצאות לא רעות בכלל.
 

מדפיים או רצפתיים ?
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור