רכשתי PerListen 4Sb

  • פותח הנושא פותח הנושא j w
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

j w

אוהב את התחום
הודעות
135
מעורבות
53
נקודות
28
קראתי את הסקירה על הרמקול הרצפתי והתרשמתי, אבל לידיעה בלבד כי אני צרכן של מדפיים בלבד, עד שראיתי הערה של דן נגר שיש גם דגם מדפי בדרך והתחלתי להתענין.
בהמשך, ללא קשר, פישלתי בגדול: בתנועה בלתי זהירה העברתי את עוצמת השמע למקסימום ועד שקלטתי והגבתי, הרמקולים נפגעו. הבנתי שתהליך התיקון יהיה יקר וארוך (ואין לי זמן) ומכאן הדרך לדן היתה קצרה.
באותו היום התקשרתי לדן, הוא הפנה אותי ליובל אבל להאזנה, תאמנו ביקור, יובל קבל אותי יפה מאד, האזנו לדברים שלו ושלי והבנתי שזה רמקול שמתאים לי.
הטלפון הבא היה לדן שעדכן אותי שיש רמקולים במשלוח ויגיעו בעוד שבועות ספורים.
בינתיים האזנתי/נו לרמקולים חורקים.
הרמקולים נמצאים אצלי כארבעה שבועות ומן הפתיחה של הקרטונים הבנתי שאני הולך להיות מרוצה.
מאז הם הולכים ומשתפרים.
המערכת שלי היא מרכז החיים בשבילנו. אישתי ואני פנסיונרים במשרה מלאה ומאזינים כבדים מן הבוקר ועד חצות, הכל דרך המערכת: רדיו FM (קול המוסיקה, חדשות ו-88), טלויזיה, דיסקים, טיידל, רדיו אינטרנטי (ואפילו לעיתים הקלטות נוסטלגיות שערכתי בטייפ קסטות).
אני חייב לציין (שלטעמנו) לא היו אצלי ולא שמעתי בתצוגות רמקולים מדפיים שנשמעו לי כל כך טוב, מלא, עשיר, צלול ומפורט.
פרט חשוב נוסף (עבורי): רוב הזמן אנחנו לא מרימים את הווליום חזק והצליל נשמע היטב ולא רק בין הרמקולים אלא גם בחדר מסביב.
בואו נגיד כך: רמקול יותר טוב נשמע יותר טוב גם כשאתה נמצא בממ"ד.
מכיוון שאני די מבוגר, חיפשתי את הרמקול האחרון ונראה לי שמצאתי.
למרות שאני מאזין למוסיקה (משופרת) בערך משנת 70, איני רואה את עצמי מומחה ונמנעתי מלהשתמש במנוחים מקצועיים אלא רק את הרגשתי.
חייב לציין שרב(!) המפגשים שלי עם העוסקים בתחום היו נעימים ונראה לי הוגנים.
אגב, אם זה נשמע למישהו כמכתב פרידה, אז זה לא!!!
לחיי הקבוצה (למרות המריבות) ולחיי הרמקולים שבדרך וכל ציוד אחר.
 

צילמתי כמיטב יכולתי...
 

תמונות מצורפות

  • perlisten 1.jpg
    perlisten 1.jpg
    KB 83.3 · צפיות: 286
  • perlisten 2.jpg
    perlisten 2.jpg
    KB 47.9 · צפיות: 285
  • perlisten 3.jpg
    perlisten 3.jpg
    KB 122.3 · צפיות: 282
קראתי את הסקירה על הרמקול הרצפתי והתרשמתי, אבל לידיעה בלבד כי אני צרכן של מדפיים בלבד, עד שראיתי הערה של דן נגר שיש גם דגם מדפי בדרך והתחלתי להתענין.
בהמשך, ללא קשר, פישלתי בגדול: בתנועה בלתי זהירה העברתי את עוצמת השמע למקסימום ועד שקלטתי והגבתי, הרמקולים נפגעו. הבנתי שתהליך התיקון יהיה יקר וארוך (ואין לי זמן) ומכאן הדרך לדן היתה קצרה.
באותו היום התקשרתי לדן, הוא הפנה אותי ליובל אבל להאזנה, תאמנו ביקור, יובל קבל אותי יפה מאד, האזנו לדברים שלו ושלי והבנתי שזה רמקול שמתאים לי.
הטלפון הבא היה לדן שעדכן אותי שיש רמקולים במשלוח ויגיעו בעוד שבועות ספורים.
בינתיים האזנתי/נו לרמקולים חורקים.
הרמקולים נמצאים אצלי כארבעה שבועות ומן הפתיחה של הקרטונים הבנתי שאני הולך להיות מרוצה.
מאז הם הולכים ומשתפרים.
המערכת שלי היא מרכז החיים בשבילנו. אישתי ואני פנסיונרים במשרה מלאה ומאזינים כבדים מן הבוקר ועד חצות, הכל דרך המערכת: רדיו FM (קול המוסיקה, חדשות ו-88), טלויזיה, דיסקים, טיידל, רדיו אינטרנטי (ואפילו לעיתים הקלטות נוסטלגיות שערכתי בטייפ קסטות).
אני חייב לציין (שלטעמנו) לא היו אצלי ולא שמעתי בתצוגות רמקולים מדפיים שנשמעו לי כל כך טוב, מלא, עשיר, צלול ומפורט.
פרט חשוב נוסף (עבורי): רוב הזמן אנחנו לא מרימים את הווליום חזק והצליל נשמע היטב ולא רק בין הרמקולים אלא גם בחדר מסביב.
בואו נגיד כך: רמקול יותר טוב נשמע יותר טוב גם כשאתה נמצא בממ"ד.
מכיוון שאני די מבוגר, חיפשתי את הרמקול האחרון ונראה לי שמצאתי.
למרות שאני מאזין למוסיקה (משופרת) בערך משנת 70, איני רואה את עצמי מומחה ונמנעתי מלהשתמש במנוחים מקצועיים אלא רק את הרגשתי.
חייב לציין שרב(!) המפגשים שלי עם העוסקים בתחום היו נעימים ונראה לי הוגנים.
אגב, אם זה נשמע למישהו כמכתב פרידה, אז זה לא!!!
לחיי הקבוצה (למרות המריבות) ולחיי הרמקולים שבדרך וכל ציוד אחר.
תתחדש ותהנה
עד 120
 

תהנו מהרכש החדש, מי ייתן וישמש אתכם עוד שנים ארוכות.
 
  • Like
Reactions: j w
כיף להתחדש
תתחדשו ותהנו מהם.
 
  • Like
Reactions: j w
רמקול מדהים
תתחדש
 

  • Like
Reactions: j w
תתחדש ושתהנה מהם עוד הרבה שנים אגב אחלה ציוד :בעד:
 
  • Like
Reactions: j w
תתחדש ותהנה מרמקולים החדשים אצלך :שתוי:.
 
  • Like
Reactions: j w
כמה הבדל יש עם ובלי הגרילים ובמידה וההבדל מורגש, איך אתה מעדיף את הצליל?
 

תודה על הברכות
לגבי הגרילים, האמת שאני עדיין "מסתגל" לרמקולים ומנגן עם הגרילים. עדיין לא ערכתי השוואות.
בהמשך אבדוק ואדוו"ח.
 
תתחדש ותהנה רכשת רמקול סופר מרשים.
בזמנו נחתו אצלי לבחינה רמקולי הריצפה שדיי התרשמתי מהם.
יצא לי להאזין גם לדגם שרכשת, אישית התחברתי יותר לרמקול המדף מכוון שיחידת המיד טוויטר ממוקמת בחלקו העליון של הרמקול שנשמע אוורירי יותר.
 
  • Like
Reactions: j w
תתחדש ותהנו הרבה
 

תתחדש ,אחת החברות המדהימות ,יש לי בבית ,ריצפתי .
 
כפנסיונר לפנסיונר
תתחדש ותהנה
 
  • Like
Reactions: j w
לא פנסיונר ,עובד קשה
 

הנאה, בריאות ואריכות ימים
 
  • Like
Reactions: j w
רמקולים מאוד מעניינים שגם רציתי לשמוע.
יצא לך לבחון עוד מדפיים?
אני רציתי גם לבחון את קף רפרנס 1 מטה.
 
אני רציתי גם לבחון את קף רפרנס 1 מטה.
לא הגעתי לקף (היה לי בזמנו את הקיט של קף קונצרטו).
רמקול שכן ענין אותי היה elac adante as-61 אבל עד שהגיע לארץ, ייצורו הופסק.
 

תתחדש ותהנה.:אצבע מורמת "על הנייר" הרמקולים לא נצילים וקשים להנעה. האם הAVM (למייטב זכרוני 80 וואט ב 8 אוהם) לא מתקשה להוציא מהם את המקסימום ?
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור