רכשתי PerListen 4Sb

  • פותח הנושא פותח הנושא j w
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

ה"רסיבר" הזה מוציא 330 וואט בארבעה אוהם. כך כתוב. טוחן אותם בקלות.
 
תתחדש ותהנה!
שמחתי להכיר אותך ונהנתי לראות ולשמוע את התשוקה שלך למוזיקה
יובל
 

תודה יובל. כנ"ל. עזרת לי ברגע שהייתי זקוק.
 
תתחדש ותהנה פחות אהבתי איך שהו נראה ...
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור