רכשתי טלוויזיה מסוג sharp 37 d44e

  • פותח הנושא פותח הנושא galav1
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

galav1

חבר אתר
הודעות
8
מעורבות
0
נקודות
0
קדום כל קניתי אותה במחיר די טוב 4400 כולל התקנה בשקם אלקטריק כי לאבא שלי יש הנחה שם
עכשיו איך הטלוויזיה אם אפשר לציין חסרונות ויתרונות ולהשוות לאחרות
היא אצלי עוד בקרטון ככה שלא ראיתי אותה עדיין אני מחכה למתקין של השקם כי עד אז אסור לפתוח אותה
 

תתחדש...
אחרי שרכשת אתה מחפש חיזוקים? דברים כאלו שואלים לפני הקניה.
ראה כאן בפסקה השלב שאחרי רכישת טלויזיה
בכל מקרה, מדובר במסך מתוצרת חברה מכובדת.
 
כבר התייעצתי לפני והאפשרויות היו ה-sony s4000 או samsung a450 או זאת אז הבחירה טובה?
 
זו אמורה להיות בחירה טובה, ספר לנו על התוצאות.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור