G galav1 חבר אתר הודעות 8 מעורבות 0 נקודות 0 23/4/09 #1 קדום כל קניתי אותה במחיר די טוב 4400 כולל התקנה בשקם אלקטריק כי לאבא שלי יש הנחה שם עכשיו איך הטלוויזיה אם אפשר לציין חסרונות ויתרונות ולהשוות לאחרות היא אצלי עוד בקרטון ככה שלא ראיתי אותה עדיין אני מחכה למתקין של השקם כי עד אז אסור לפתוח אותה
קדום כל קניתי אותה במחיר די טוב 4400 כולל התקנה בשקם אלקטריק כי לאבא שלי יש הנחה שם עכשיו איך הטלוויזיה אם אפשר לציין חסרונות ויתרונות ולהשוות לאחרות היא אצלי עוד בקרטון ככה שלא ראיתי אותה עדיין אני מחכה למתקין של השקם כי עד אז אסור לפתוח אותה
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 23/4/09 #2 תתחדש... אחרי שרכשת אתה מחפש חיזוקים? דברים כאלו שואלים לפני הקניה. ראה כאן בפסקה השלב שאחרי רכישת טלויזיה בכל מקרה, מדובר במסך מתוצרת חברה מכובדת.
תתחדש... אחרי שרכשת אתה מחפש חיזוקים? דברים כאלו שואלים לפני הקניה. ראה כאן בפסקה השלב שאחרי רכישת טלויזיה בכל מקרה, מדובר במסך מתוצרת חברה מכובדת.
G galav1 חבר אתר הודעות 8 מעורבות 0 נקודות 0 23/4/09 #3 כבר התייעצתי לפני והאפשרויות היו ה-sony s4000 או samsung a450 או זאת אז הבחירה טובה?
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 24/4/09 #4 זו אמורה להיות בחירה טובה, ספר לנו על התוצאות.