P potter88 חבר אתר הודעות 7 מעורבות 0 נקודות 0 10/7/09 #1 מבקש עצה: זקוק לעצה לגבי אופן חיבור מסך LCD של סמסונג (610) לממיר של YES. למסך אין כניסת SCART ו SVIDEO רק קומפוננט או HDMI כמובן. מה כדאי : 1. לקנות טרנסקודר SCART לקומפוננט 2. לקנות טרנסקודר SCART ל HDMI תודה מראש.
מבקש עצה: זקוק לעצה לגבי אופן חיבור מסך LCD של סמסונג (610) לממיר של YES. למסך אין כניסת SCART ו SVIDEO רק קומפוננט או HDMI כמובן. מה כדאי : 1. לקנות טרנסקודר SCART לקומפוננט 2. לקנות טרנסקודר SCART ל HDMI תודה מראש.
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 10/7/09 #2 לדעתי, עדיף לקומפוננט. המרה ל- HDMI כרוכה גם במעבר לדומיין הדיגיטלי, קשה לצפות מה תהיה איכות הממיר.