LCD רכישת טרנסקודר

  • פותח הנושא פותח הנושא potter88
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

potter88

חבר אתר
הודעות
7
מעורבות
0
נקודות
0
מבקש עצה:
זקוק לעצה לגבי אופן חיבור מסך LCD של סמסונג (610) לממיר של YES.
למסך אין כניסת SCART ו SVIDEO רק קומפוננט או HDMI כמובן.
מה כדאי :
1. לקנות טרנסקודר SCART לקומפוננט
2. לקנות טרנסקודר SCART ל HDMI
תודה מראש.
 

לדעתי, עדיף לקומפוננט.
המרה ל- HDMI כרוכה גם במעבר לדומיין הדיגיטלי, קשה לצפות מה תהיה איכות הממיר.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור