לילה טובניהול באס הוא מרכיב מרכזי מאוד, בזה אין ויכוח.
אבל הוא עדיין חלק ממכלול, לא המכלול כולו.
גם הוא נשען על חדר, מיקום והעמדה, ולא מחליף אותם.
לכן נכון לתת לו משקל גבוה, אבל לא להפוך אותו לחזות הכול.
תמיד חשוב ללמוד...
זאת בדיוק ״הבעיה״ או העניין שלי.תתחיל ממה שיש, תמדוד, תראה מה קורה בפועל, ורק אם חסר באמת, תתקדם הלאה.
אני לא מכיר את החדר המדובר.דן,
אני יכול לקבל תוצאה ״מספיק טובה״ עם REW ולשתול את התוצאה בפילטר של Roon + כמה תיקונים פאסיביים?
או שאפריאורית אני חייב קרוס חיצוני עם DSP + שני סאבים?
צריך לקחת בחשבון שיש לי שני רמקולים רצפתיים שמייצרים באס יפה ולא מוניטורים כמו בסרטון של TAS.
איך זה משפיע על כל ה״משחק״?
מלכודת ממברנה לא עובדת כמו מלכודת נקבובית .דן, מעניין מה שכתבת על גבס תוכל להרחיב?
אצלי כששיפצנו הנמכתי את כל התקרה בחלל בערך 10 ס״מ עם צמר סלעים בעיקר לשם בידוד מהשכנים מעלי. יכול להיות שיצרתי בעצם מלכודת בס ענקית?
מצד שני לא מסתדר לי גובה ההנמכה לעומת אורך הגל של תדר הבס
איתי התכונות האקוסטיות של החדר לא מתעניינות בציוד שאתה מכניס אליו. ריהוט לא ממש יעזור יותר מידי בתחום הבס.המממ
שאלה טובה
עד שאין מערכת וריהוט במקום, אתה עדיין לא רואה את התמונה האמיתית.
אז כן, שווה להכין בסיס טוב מראש, ופשוט לקחת בחשבון שיתכנו עוד כיוונים ושינויים אחר כך.
חג שמח שי…בדיוק חפרתי על זה עם gpt, זה לא ממש יעזור לבס בתדרים של 70 הרץ ומטה נניח אבל כן מוריד הדהודים וסופג בגלל אפקט הממברנה
כוונון אמיתי מתחיל לפני .ברור שיש לחדר תכונות בסיסיות שאפשר להבין מראש.
אבל מה שתשמע בפועל נקבע רק כשהמערכת והריהוט נכנסים למשוואה.
לכן תכנון מוקדם עוזר מאוד, אבל הוא לא פוטר מכיוונון אמיתי אחר כך.
ובניגוד לדוגמת הרכב שנתת, כאן גם המסלול עצמו משנה את התוצאה.
חג שמח איש יקרחג שמח שי…
אפשר גם הרבה מתחת .אני בניתי בעצמי .
יש גם מוצרים מוכנים כאלה אבל לא הייתי רוכש אותם כי צריך כמות אדירה … עדיף לתכנן קירות כך .