קצת וינטג לשם שינוי

  • פותח הנושא פותח הנושא שניצל
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

תודה רונן ,תכף מתקשר!
 
ה מיד ה ממכר בג'אז ווקאל שאתה פשוט עף ממנו , אני מכיר את זה, בהחלט דילמה.
אין פירוט,אין דיוק, אין פאנ'צ ואין מהירות בעצם אין באמת תחום תחתון, אבל יש מיד אלוהי של וינטא'ז שאף רמקול מודרני לא יכול להגיע אליו.
בסופו של יום הכל עניין של התפשרות. תהנה מהיצירה שבנית.

כן, אבל יש שם באס, יש פירוט. זה לא באס כמו ברמקול האיטלקי של אלדר Albedo, אבל שאר דברים נכונים צה שכתבת - מיד פשוט חלום
 

ברמקולים מסוג זה יש קסם, בס נפוח, ההיפך מדיוק, פירוט אפשר לקרא לזה גבוהים לא ממש פירוט .... והשוס זה המיד שבא על חשבון הכל.
קסום בעיניי בסגנון Z'אנר ספציפי אוכל הכל בג'ז ווקאל ברור. כל השאר בעייתי לחיות עם זה. כיף להחזיק זוג כאלו מיוחדים בארסנאל, תהנה.
 
לא נראה לי שאתה מכיר ,בוא לשמוע, מוזמן
 
בדיוק משדרג עכשיו מגבר שיתאים לו בדיוק , קצת עם ערכי הקבלים והשפופרות ,
 

הנה
 

תמונות מצורפות

  • 4595DB13-E8F4-4D57-BC97-3184FAD427B4.jpeg
    4595DB13-E8F4-4D57-BC97-3184FAD427B4.jpeg
    KB 120.3 · צפיות: 198
נראה מיליון $
 
נראה מדהים ואני בטוח שנשמע לא פחות.

יישר כח על הסבלנות והנחישות בפרוייקט.

אין מילים, תהנה
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור