קצת וינטג לשם שינוי

  • פותח הנושא פותח הנושא שניצל
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

שניצל

חבר משקיען
הודעות
8,753
מעורבות
1,975
נקודות
113
כידוע לרובכם אני מצויד בציוד מודרני בשפע , אך לאחרונה לא הצלחתי להתאפק ויצאתי למסע קשה ליצור רמקול "אלטק לנסינג " בן 40 שנה שלא נגן מעולם , הדבר הצריך כמובן חידוש הקרוס לגמרי באותם ערכים שהיו , מחבר לציוד שלי , נשמע טוב אבל אני במרדף אחרי הסיסטמה כמו ששמע פרנק סינטרה ובן וובסטר בזמנו חיברתי אליו מגבר שפופרות של AIR TIGHT , נכון לא הדינמיקה שיש לי אולי ברגיל אבל יש כל כך הרבה קסם באויר שמוציא את החשק להיות אודיופיל , שום דבר מהכבלים הרגילים לא מתאים להפתעתי , ויש לי המון למזלי , עברתי לכבלי נחושת של JENA LABS , ועוד מלחמה קשה בכוונים עם הקרוס הכפול באלטק , גם חווט נחושת מיוחד החלפתי בתוך הרמקול , והנה אני יושב ושומע בלי הפסקה ונשפך , פשוט אין צליל כזה בשום מקום , עזבו אותי פרוט ,במה ,רזולוציה ,לא שאין ,אבל צריך לשמוע המיד ב16 אינץ בכדי לתהות האם כל הפרמטרים שאני מכיר היטב בכלל מעניינים , מערכת בזו מובילה אותך לשמוע מוזיקה בלי הפסקה בלי להפעיל המוח כל הזמן לפנציות של הבס או רחמנא לצלן לאיזה משולש בקצה הבמה ,שופך עליך מוסיקה בטונות . ואני בעננים !
לא פשוט עם האישה להכניס עוד רמקול בצורת מקרר מעץ , אבל איך שהוא התגברתי, ועכשיו יש לי כמה אלטרנטיבות , או מערכת לדעתי אולטימטיבית מודרנית שקשה למצוא , מאוד "אודיופילית " או לחליפין מערכת "זקנה " שונה לגמרי למרות שגם זה יקר למדי , בקיצור הגוון נחמד לי מאוד !
 

נערך לאחרונה ב:
הנה , מדובר ב altec Lansing 604 8k. עם תיבה וחווט וקרוס אולטימטיבים (קבלים של מונדורף איכותיים)ומגבר של אייר טיט נפלא עם el 34 שמתאפין הצליל מוזהב . אין ספק שאני דפוק , לא?
 

תמונות מצורפות

  • image.jpg
    image.jpg
    KB 123.3 · צפיות: 324
נערך לאחרונה ב:
למזלי יש לי סלון ענק ומאוד מכוייל היטב אקוסטית , כך שיש מקום למרות שקשה מאוד להזיז הרמקול השני לפינה , פשוט נדבק לריצפה ושוקל 200 קילו כ"א
 
כבלי הרמקול בכדי להסתובב מסביב למזנון הם באורך 5 מטר , זוג כבלים לכל צד של HARMONIC TECNOLOGY נצילות הרמקול מעל 100 DB , כך שזז עם כל מגבר , הקדם גם הוא שפופרתי של VAC , לא צריך RC במקרה הזה , צריך את הכל איך שהוא ללא כחל וסרק , רק סיפרתי לכם , סליחה !
 

הנה מאחור ומקרוב
 

תמונות מצורפות

  • image.jpg
    image.jpg
    KB 75.4 · צפיות: 203
  • image.jpg
    image.jpg
    KB 67.1 · צפיות: 215
מי שהדביק אותי בשיגעון זה דווקא דני בכור שהוא חובב גדול של tannoy ו jadis
 
תענוג לקרוא את כל "המסע" הלא פשוט (והלא זול )
שבסופו של יום אתה נהנה מכל רגע "מהבייבי" שיצרת,
תודה על השיתוף
 

ה מיד ה ממכר בג'אז ווקאל שאתה פשוט עף ממנו , אני מכיר את זה, בהחלט דילמה.
אין פירוט,אין דיוק, אין פאנ'צ ואין מהירות בעצם אין באמת תחום תחתון, אבל יש מיד אלוהי של וינטא'ז שאף רמקול מודרני לא יכול להגיע אליו.
בסופו של יום הכל עניין של התפשרות. תהנה מהיצירה שבנית.
 
נערך לאחרונה ב:
זו לא התפשרות, זו חוויה אחרת.
מזלך שאתה יכול גם וגם.
 
סוג של התפשרות, אתה יכול לומר חוויה הכל בסדר, באסה שאתה לא יכול לשמוע בהם נניח רוק או פופ או אייטיז, כל דבר איטי שנשמע טוב ב "נפוח/אויר" יישמע איתם טוב.
 

האמת דיי נמאס מרמקולים סטנדרטיים מדוייקים ומפורטים, דווקא המלוכלך והצבוע עושה חשק כי זה פשוט נשמע טוב.
 
סוג של התפשרות, אתה יכול לומר חוויה הכל בסדר, באסה שאתה לא יכול לשמוע בהם נניח רוק או פופ או אייטיז, כל דבר איטי שנשמע טוב ב "נפוח/אויר" יישמע איתם טוב.
איזה לא יכול , יכול ועוד איך , זה תכנון אחר של התיבה , עם זוג פורטים 4 צול בכל רמקול לכוון הריצפה, וזה משנה הכל לעומת פורט מרובע מנוסר קדימה , מכיר הייטב אלטק בתיבות הרגילות ,מתחת לכל פורט (יש 2 בכל רמקול מונחים זוג קונוסים מתכתים גדולים לצורך פיזור הבס , זו לא תיבה רגילה !גם הגודל של התיבה הוא לא סטנדרטי , בראשית הטויטר בגובה האוזן בניגוד לתיבות הרגילות של אלטק ,מדובר בתיבה של מעל 200 ליטר כל אחת.
 

אוהב לראות פרוייקטים DIY
מאוד מכבד
כיף.
תהנה ותמשיך להנות מהפרוייקט.
 
מוזיקה מוגדרת כ: מלודיה הרמוניה ומקצב,...... בלי שום בקשישים.
 

זה טוב אחרי שעברת הכל, תודה(ורד)

בהחלט אלדר.

הדבר שהכי אהבתי לקרא אצלך שרשמת...

"מערכת בזו מובילה אותך לשמוע מוזיקה בלי הפסקה בלי להפעיל המוח כל הזמן לפנציות של הבס או רחמנא לצלן לאיזה משולש בקצה הבמה ,שופך עליך מוסיקה בטונות . ואני בעננים !"

ברגע שזה "עובד" עליך, זה עובד ! וזה מחלחל.
שוכחים מהכל ורק שוקעים עמוק במוסיקה, שעות עג שעות.
"מוסיקה" וחווית המוזיקה האישית
זה הנפש של הרבה.
 
ברגע שאתה נכנס לעניין של מוזיקה,השאר בטל בשישים.
ואם טכנאי סאונד עשה איזו פשלה קטנה( ויש המון) עם הרכב ג'אז ...הבס קצת שם גבוהים קצת פה...אז אנשים לא מתרגשים מהמוזיקה?
מכיר אותך ואת הנטיות שלך לקצת רטיבות פה ורטיבות שם...תהנה ממה שיצרתה,במילה אחת...אשרך.
 
אתה צודק מאוד איתי עבורי אם זה היה רמקול של סביב 85 דיבי זה היה יכול להיות הרמקול המושלם.
לא שזה משנה הרבה אבל אהבתי מאוד את מה ששניצל בנה ובאמת כל הכבוד.
 

כל הכבוד אלדר. ולזה התכוונתי באחד הפוסטים הקודמים שהסטאפ הזה יתפוש את מירב זמן ההאזנה שלך. עכשיו תוכל להתנסות במגוון רחב מאוד של הגברות. גם חיווט ישן של אודיוקווסט יעשה פלאים בסטאפ כזה-מנחושת כמובן.(לא מהדגמים החדשים ולא הדגם מכסף כמו שיש לך)
עכשיו תוכל לשכוח מהכל ופשוט להאזין וליהנות. אם אתה רוצה יותר באס אז דבר איתי בטלפון
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור