LCD קניתי

  • פותח הנושא פותח הנושא Sarahl
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Sarahl

חבר מתחיל
הודעות
4
מעורבות
0
נקודות
0
קניתי פיליפס 7403 "42 .
חיברנו את הטלויזיה ישירות מהכבלים של הממיר של הוט.
פשוט רואים נפלא אבל ממש טוב ואני מדברת על שידורי טלויזיה
אין מתיחות ז"א אנשים נראים רגיל, הצבעים טיבעיים וזה עוד לפני
שראיתי סרטים בHD - מעולה.(Y)
חג שמח
 

תתחדשי, מסך מוצלח - אפשר לראות תמונה של הילד החדש
 
תמונה

בבקשה
 

תמונות מצורפות

  • P4106296.jpg
    P4106296.jpg
    KB 70.3 · צפיות: 480
תהנה
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור