S Sarahl חבר מתחיל הודעות 4 מעורבות 0 נקודות 0 9/4/09 #1 קניתי פיליפס 7403 "42 . חיברנו את הטלויזיה ישירות מהכבלים של הממיר של הוט. פשוט רואים נפלא אבל ממש טוב ואני מדברת על שידורי טלויזיה אין מתיחות ז"א אנשים נראים רגיל, הצבעים טיבעיים וזה עוד לפני שראיתי סרטים בHD - מעולה.(Y) חג שמח
קניתי פיליפס 7403 "42 . חיברנו את הטלויזיה ישירות מהכבלים של הממיר של הוט. פשוט רואים נפלא אבל ממש טוב ואני מדברת על שידורי טלויזיה אין מתיחות ז"א אנשים נראים רגיל, הצבעים טיבעיים וזה עוד לפני שראיתי סרטים בHD - מעולה.(Y) חג שמח
carmi כתב האתר צוות האתר הודעות 14,184 מעורבות 1,629 נקודות 113 9/4/09 #2 תתחדשי, מסך מוצלח - אפשר לראות תמונה של הילד החדש
S Sarahl חבר מתחיל הודעות 4 מעורבות 0 נקודות 0 12/4/09 #3 תמונה בבקשה תמונות מצורפות P4106296.jpg KB 70.3 · צפיות: 480