שלום לכם,
ברצוני לרכוש מכשיר LCD שיהיה בסופו של דבר מחובר ל-יס, ל-DVD למגבר ושני רמקולים רצפתיים.
שאלתי הראשונה היא: כדי ליצור את החיבור המיטבי בין כל הרכיבים הללו ל-LCD, אילו כניסות עלי לחפש ב-LCD וכמה מכל כניסה רצוי שיהיה על מנת לקבל את התמונה הטובה ביותר גם בצפייה בערוצי לויין רגילים, גם בצפייה DIVX וגם במידה ויהיו שידורי HD?
שאלתי השניה: במידה והמלצתם לי על החיבורים. מה מחברים למה ובאיזה כבלים רצוי להשתמש ומאיזה פירמה?
ואם אני לא מקשה עליכם מדי, אודה לכם שבמידה והגעתם לקומבינציה המושלמת, האם יש לכם המלצה ל- גודל 42 אינצ'
תודה רבה מראש,
גלעד
ברצוני לרכוש מכשיר LCD שיהיה בסופו של דבר מחובר ל-יס, ל-DVD למגבר ושני רמקולים רצפתיים.
שאלתי הראשונה היא: כדי ליצור את החיבור המיטבי בין כל הרכיבים הללו ל-LCD, אילו כניסות עלי לחפש ב-LCD וכמה מכל כניסה רצוי שיהיה על מנת לקבל את התמונה הטובה ביותר גם בצפייה בערוצי לויין רגילים, גם בצפייה DIVX וגם במידה ויהיו שידורי HD?
שאלתי השניה: במידה והמלצתם לי על החיבורים. מה מחברים למה ובאיזה כבלים רצוי להשתמש ומאיזה פירמה?
ואם אני לא מקשה עליכם מדי, אודה לכם שבמידה והגעתם לקומבינציה המושלמת, האם יש לכם המלצה ל- גודל 42 אינצ'
תודה רבה מראש,
גלעד