קניית LCD

  • פותח הנושא פותח הנושא gtoren
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

gtoren

חבר אתר
הודעות
13
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכם,

ברצוני לרכוש מכשיר LCD שיהיה בסופו של דבר מחובר ל-יס, ל-DVD למגבר ושני רמקולים רצפתיים.

שאלתי הראשונה היא: כדי ליצור את החיבור המיטבי בין כל הרכיבים הללו ל-LCD, אילו כניסות עלי לחפש ב-LCD וכמה מכל כניסה רצוי שיהיה על מנת לקבל את התמונה הטובה ביותר גם בצפייה בערוצי לויין רגילים, גם בצפייה DIVX וגם במידה ויהיו שידורי HD?

שאלתי השניה: במידה והמלצתם לי על החיבורים. מה מחברים למה ובאיזה כבלים רצוי להשתמש ומאיזה פירמה?

ואם אני לא מקשה עליכם מדי, אודה לכם שבמידה והגעתם לקומבינציה המושלמת, האם יש לכם המלצה ל- גודל 42 אינצ'

תודה רבה מראש,

גלעד
 

שלום לכם,

ברצוני לרכוש מכשיר LCD שיהיה בסופו של דבר מחובר ל-יס, ל-DVD למגבר ושני רמקולים רצפתיים.

שאלתי הראשונה היא: כדי ליצור את החיבור המיטבי בין כל הרכיבים הללו ל-LCD, אילו כניסות עלי לחפש ב-LCD וכמה מכל כניסה רצוי שיהיה על מנת לקבל את התמונה הטובה ביותר גם בצפייה בערוצי לויין רגילים, גם בצפייה DIVX וגם במידה ויהיו שידורי HD?

לשידורי לוויין, יש צורך בחיבור היותר איכותי - כניסת סקארט (21 פינים)
ל DVD ושידורי HD, יש צורך בכניסת RGB ו HDMI.


שאלתי השניה: במידה והמלצתם לי על החיבורים. מה מחברים למה ובאיזה כבלים רצוי להשתמש ומאיזה פירמה?

כבל HDMI וכבל קומפוננט (ל RGB) הם ל HD ול DVD שלך.
כבל סקארט יהיה לממיר הרגיל של יס.
פירמה?
לא מאמין בזה, אך גם לא מאמין בלקנות הכי זול - משהו באמצע..


ואם אני לא מקשה עליכם מדי, אודה לכם שבמידה והגעתם לקומבינציה המושלמת, האם יש לכם המלצה ל- גודל 42 אינצ'

יש דגמים רבים, לא פירטטת ממש תקציב.
תפתח את זאפ בתור התחלה, וחפש מסכים של פנסוניק, סמסונג, LG, טושיבה ועוד.
רק לצורך קבלת אינדיקציה למחירים.
הצעד הבא, לגשת לחנויות ולבדוק מסכים ראש בראש.
לבקש לראות תוכן של כבלים ותוכן של HD אם יש.


תודה רבה מראש,

גלעד

בברכה
גל
 
המשך...

Gal,

תודה על התגובה המהירה והעניינית.

לגבי הטלויזיה שהייתי מעוניין לקנות: התקציב עד 10,000 ש"ח.

עשיתי בדיקה באתרי אינטרנט בחו"ל הנותנים המלצות וציונים לטלויזיות וניתקלתי בטלוזיה הזו:42PF7621D של פיליפס שקיבלה ציון די גבוה של 9.1.
יש לה את כל הכניסות האפשריות. לצערי הרב היבואן אלקטרה סחר כבר לא מחזיק את הטלויזיה במלאי (היא טלויזיה כנראה מ2006-2007).

האם אתם מכירים טלויזיה עם נתונים דומים בסדר גודל של המחיר שציינתי?

מאוד חשוב לי איכות התמונה בצפייה ב- DVIX.

תודה, גלעד

אלה הנתונים שלה:

Specifications Picture/Display
•Aspect ratio: 16:9
•Brightness: 550 cd/m²
•Dynamic screen contrast: 4000:1
•Response time (typical): 8 ms
•Viewing angle: 176º (H) / 176º (V)
•Diagonal screen size: 42 inch / 107 cm
•Display screen type: LCD WXGA Active Matrix TFT
•Panel resolution: 1366 x 768p
•Picture enhancement: Pixel Plus, Digital Natural Motion, Dynamic contrast enhancement, 3/2 - 2/2 motion pull down, 3D Combfilter, Active Control + Light sensor, Jagged Line Suppression, Progressive Scan, Pulse Killer Chip, Widescreen Plus
•Screen enhancement: Anti-Reflection coated screen
Connectivity
•Ext 1 Scart: Audio L/R, CVBS in/out, RGB
•Ext 2 Scart: Audio L/R, CVBS in/out, RGB
•Ext 3: VGA-in (5x cinch RGB+H/V), YPbPr, Audio L/R in
•Ext 4: HDMI
•Ext 5: HDMI
•Front / Side connections: Audio L/R in, CVBS in, Headphone out, S-video in, USB
•Other connections: Analogue audio Left/Right out, PC-In VGA, S/PDIF in (coaxial), S/PDIF out (coaxial), Common Interface
 
שוב, יש מסכים עם ביקורות מדהימים, אבל עד שלא תראה בפעולה לא תדה עד כמה נכון
או לא נכון הנושא.
לדעתי 8ms לא מספיק בשידורי לוויין, ויש מריחות עם כזו זמן תגובה, אך מצד שני יתכן מאוד
כי במסכים בתקציב שכזה אין מריחות גם עם זמן תגובה כזה.
קח לך מדיות של DVIX, DVD ואיתן תיגש לחנויות הגדולות (ביג בוקס, מחסני חשמל)
כמעט הכל שם דולק ומציג תמונות, רק להשוות ביניהם.
אין להם שום בעיה לשים תקליטור שאתה מביא מראש.
וכך תוכל לבדוק בעצמך כיצד יראו.

זו המלצתי ידידי, ואני שמח שאני נהגתי כך גם לפני הרכישה שלי.
 

המשך..

גל, אם כך,

למה שלא תמליץ לי על מה שאתה קנית? לא יותר פשוט:)

תודה על הכל

גלעד
 
למען ההגינות, אינני אודיופיל ביתי מושבע, ולכן:
התקציב שלי היה נמוך (5000) שקלים והמסך שהייתי צריך הוא 37" (סלון קטן)
לי היה חשוב: חיבור ותמונה טובה ב HD, כי יש לי אקס בוקס 360, כמו כן תמונה הכי טובה
שניתן על שידורי לוויין.
קניתי לבסוף את ה LG 37LC43.
"נתנה בראש" למתחרות יקרות יותר בשידורי לוויין.
האיכות ב 720P עם הקונסולה היא מדהימה, אבל כך גם המתחרות שלה.
אבל שוב, רק היום אני מבין את החשיבות של מבחן ההשוואה שעשיתי.
רק כך יכולתי להבין שזה המסך שתמיד רציתי.
(כן, הייתי מגדיל את התקציב עבור משהו איכותי יותר אם היה)
 
נסה גם פלזמות מדגמי סמסונג, פנסוניק
 

נסה גם פלזמות מדגמי סמסונג, פנסוניק

מחזק, בייחוד לעובדה שחשוב לך שידורי לוויין איכותיים.
פלזמה מציגה כיום תמונה טובה יותר מ LCD בשידורים כאלו.
 
המשך...

גל בוקר טוב,

איך אומרים "אין חכם כבעל ניסיון" הלכתי בדרכך ובדקתי את הדגם כמו שאתה קנית אבל בגודל 42- LG 42LC43. מצאתי אותה ממש במחיר אטרקטיבי של 6590 ש"ח באתר time2Buy.
נראית לי טלויזיה "פצצתית".ישנו גם דגם דומה אך חדש יותר LG 42LC51 ב- 700 ש"ח יקר יותר. המפרט זהה בשתיהן. האם שווה ללכת על הדגם החדש יותר?

רציתי לקבל ממך input אחרון לפני שאני הולך לקנות:

האם המפרט מטה מספק? האם אוכל לחבר אליה בקלות- ממיר YES, מחשב, DVD, מגבר?
האם יש מספיק כניסות טובות לכל אלה?

תודה על עזרתך.

גלעד



מפרט טכני :

ניגודיות דינמית : 1:10000
זמן תגובה : ms 5
בהירות : cd/m2 450
מוכן לשידורי – HIGH DEFINITION (ללא צורך בחיבור נוסף)
רזולוציה של 1368X768
זוויות צפייה רחבות 178 מעלות אופקי ו-178 מעלות אנכי

פורמט מסך 16:9

מעבד וידאו XD משופר
(3D Noise Reduction ) מעבד וידאו 3D דיגיטאלי
Spectacle/Full /Orginal/4:3/16:9/14:9/Zoom1/Zoom2 אפשרויות צפייה
Dynamic/Standard/Mild/User1/User2 מצבי צפייה
Surround Max ,Standard ,Music, Movie,Sports,User מצבי שמע
רמקולים סטראופוניים
עוצמת רמקולים 10W+10W

Surround MAX צליל הקפי Surround
Band EQ 5 אקולייזר
בקרת שמע אוטומאטית AVL
תמיכה בשידורי 1080p HD
ניווט קל בתפריט מסך
תיקון מסך אוטומאטי בחיבור מחשב ( RGB )
נעילה בפני ילדים
(HDMI CEC ) בקרת שליטה על מכשירים נוספים Simplink
שחור מבריק גוון מסגרת מסך
כניסות
2 כניסת HDMI
1 כניסה לאות מחשב - RGB In
1 כניסת שמע - Audio In
1 כניסת למכשיר Component-DVD
1 כניסת אנטנה (טיונר) Antenna

1 כניסות צד לנוחות מירבית S-Video/ AV
 
Gal,

תודה על התגובה המהירה והעניינית.

מה עם זאת ?

באתר היבואן

בזאפ
 

היי,
כן, תכל'ס אין כמו לראות את המסכים בפעולה.
רק יש לי בעיה עם הדגם הספציפי שמצאת:
אני קניתי את הדגם של היבואן הרשמי, הדגם הזה - מעבר לעובדה שאתה מקבל עליו 3 שנות
אחריות, אתה מקבל גם 2 כניסות סקארט, משהו שאין בדגם המקביל.
לכן, אני ממליץ בחום לא לקנות מיבואן מקביל, אלא מחנות שעובדת עם היבואן הרשמי ח.י.

אבל שוב, זה אני וזה מה שאני רציתי עבורי.
אולי לך כן נוח עם הבחירה הזו וזה כבר סיפור אחר.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור