LCD צריך עזרה בבחירה של כבל קומפוננט לDVD

  • פותח הנושא פותח הנושא portance
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

portance

חבר אתר
הודעות
12
מעורבות
0
נקודות
0
קניתי לפני יומיים טלוויזיה LCD 32 אינ'צ של סמסונג דגם A330 והבעיה היא שיש לה רק חיבור קומפוזיט אחד ועד עכשיו בטלוויזיה הישנה תמיד הייתי מחבר גם את הממיר של הוט וגם את הDVD בקומפוזיט. הבנתי שאני צריך לחבר את הDVD בקומפוננט ולכן אני צריך את עזרתכם. איזה כבל אני צריך לקנות? וכמה זה אמור לעלות? אני רוצה לקנות את הכי זול כי גם ככה הDVD שלי עלה לי 150 שקל.
 

יש בDVD ובממיר חיבור SCART אבל אין לי סקארט בטלוויזיה.
 
כבל קומפוננט זול אמור לעלות כמה עשרות שקלים.
 

כן אבל איך נראה הכבל? אפשר לקבל לינק לתמונה שלו משני הצדדים? וגם מה בקשר לאודיו הרי קומפוננט הוא כבל שמעביר רק וידאו.
 
אוקיי קראתי את הכתבה אבל עדיין לא הבנתי משהו, איך אני אשמע סאונד בטלוויזיה הרי קומפוננט מעביר רק וידאו. ובבקשה אפשר לקבל לינק לתמונה של הכבל שאני צריך?
 

יש במדריך תמונה, מדובר בשלושה כבל RCA, בצבעים כחול / אדום / ירוק.
את האודיו מחברים במקביל, ביציאת RCA - שני כבלים, אחד אדום והשני לבן.
 
אוקיי תודה. אתה יכול להביא לי בבקשה לינק לאתר אינטרנט שממנו אני יוכל לרכוש את הכבל המתאים?
 
קיים בכל חנות קולנוע ביתי, אתה יכול גם לחפש בזאפ http://www.zap.co.il/models.aspx?Sog=C-Cable&DB1300882=1300883&DB1300886=1301176
 

אוקיי תודה אבל אני צריך גם כבל RCA לאודיו לא?
זה כבל נפרד?
 
אכן, כבל RCA כפול (אדום לבן) שמתחבר במקביל.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור