צריך המלצה למגבר וייעוץ אקוסטי

  • פותח הנושא פותח הנושא coorva
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

פרואק הולכים טוב עם:
1. מנלי (מנורות. לא יודע אם ב- 20 יש לך משולב שיהיה הולם עבורם)
2. ניים / אקספוז'ור.
3. פליניוס. 9200 יכול לעבוד איתם יפה, או היאטו משומש.
4. קיימברידג' - גם נשמע נחמד, אם אתה הולך על הגבוהים שלהם.

(היו לי שני זוגות פרואק בעבר, ושמעתי אותם עם המגברים הנ"ל)

לפי דעתי 20K למגבר חדש עבור הרמקולים האלה זה קצת מעט מדי. יש לך רמקול שיכול להפיק את המיטב גם מהגברה שעולה פי 4.
כיוונני בס/טרבל זה מטומטם, שחרר. עם טיפול אקוסטי נכון, העמדה נכונה והתאמה נכונה בין הרכיבים לא תצטרך לשחק עם זה. זה רק מוריד מאיכות הסיגנל.

אינטואיטיבית הייתי בודק עם MOON משולב גדול.
 
לא בטוח שכיווני טרבל בס זה סתם. לפעמים זה יכול להיות נחמד והטהרנות שפוסלת את זה היא אידאולוגית ולא מסיבה מעשית.
 

נערך לאחרונה ב:
בעצם למחליף של הדנון PMA2020 קוראים PMA2500 ויש לו דאק
איציק ירקוני סקר ואהב אותו
http://www.dtown.co.il/forum/threads/denon-pma-2020.55767/

עוד יפני בסגנון onkyo a-9000r

ב 6000 יורו יש לך accuphase כולל תוספת כרטיס דאק פנימי
 

נערך לאחרונה ב:
לא בטוח שכיווני טרבל בס זה סתם. לפעמים זה יכול להיות נחמד והטהרנות שפוסלת את זה היא אידאולוגית ולא מסיבה מעשית.
במגברים עם כיונון בס וטרבל שיש בהם כפתור שמבטל את השפעת הכיונון, כאשר הכפתורים של הבס והטרבל נמצאים על flat ואתה משחק עם הכפתור שמבטל אתה בפירוש שומע פחות טוב כאשר הכפתור נמצא במצב הלא מבוטל (אם תסובב את הכפתורים הבס והטרבל ישתנו) למרות שלכאורה, לפי מה שאתה אומר שזו סתם טהרנות היה אמור להישמע אותו דבר. בדקתי את זה בעבר והתוצאה היתה חד משמעית.
אנשים בפורום שממליצים לך יודעים דבר או שניים ורובם ניסו כל מני דברים מנסים לעזור לך ולחסוך לך ...
 

Pruym רק שים לב שמי שהגיב להודעה של מתן זה לא פותח השרשור.

וכן, ברוב המוחלט של המקרים הכפתור שמאפשר עקיפה של מעגל הבאס/טרבל יאפשר סאונד נקי וטוב יותר. יש מגברים שכמעט ואי אפשר לשמוע הבדל ורק אנשים עם שמיעה יוצאת דופן יבדילו, השאר יצטרכו להתרכז מאוד בכדי לשמוע הבדל. זה גם תלוי כמה המערכת בכללותה שקופה.
בכל מקרה, יש המון חובבים שמשתמשים באיקיולייזר מסוגים שונים ומבסוטים עד הגג. או שהם לא שומעים הבדלים או שהם שומעים ומעדיפים את זה ככה ומעדיפים את היתרונות על החסרונות.
אצלי במערכת השניה והפחות מושקעת בבית יש מגבר ישן של קנווד עם שליטה בבאס טראבל שמחובר למדפיים ישנים של טריאנגל והמשחק עם הכפתורים האלה הביא לסאונד הרבה יותר פתוח, אנרגטי, פאנצ'י וכייפי. נכון, אין שם את הניקיון, הטבעיות, הרזולוציה וההפרדה של המערכת הראשית בבית אבל אני לא יכול לומר שהסאונד פחות מהנה רק מאוד שונה. אז לא צריך לבטל הימצאות eq בכל מערכת. יש אנשים שאוהבים את זה.
 
אני כניראה אתפקס על 3 מועמדים מבחינתי....
CAMBRIDGE AUDIO EDGE
HAGEL H390
MOON 340I
אשמח לשמוע חוות דעת למי שיש ניסיון עם המגברים האלה ועל השידוך ביניהם ל - PROAC D48R
תודה
 
יש סינרגיה בין פרואק לקיימברידג'.

רק תשאל את אלגזי היבואן של קיימברידג' איך מגבר שעולה 5K דולר מגיע אצלו ל 26,900 ש"ח.
 

נערך לאחרונה ב:
אני כניראה אתפקס על 3 מועמדים מבחינתי....
CAMBRIDGE AUDIO EDGE
HAGEL H390
MOON 340I
אשמח לשמוע חוות דעת למי שיש ניסיון עם המגברים האלה ועל השידוך ביניהם ל - PROAC D48R
תודה
זה חוסר איזון קיצוני. לרמקול ברמה הזו מגיעה הגברה הרבהיותר איכותית וכנראה גם הרבה יותר יקרה אחרת הפוטציאל של הרמקול לא ינוצל במלואו וחבל.במחשבה שניה יתכן ( לא בטוח)שההגל יכול להתאים
 
אשמח אם כך לשמוע מה המלצותיך
 
אני הייתי מצטרף להמלצה שהייתה פה בקשר ללימה טוקנה. מגבר פנומינלי. חזק מאוד, מפורט מאוד ובעל סאונד תלת מימדי. הבעיה שהוא ללא דאק וזה לא בדיוק מה שאתה מחפש..
 

הבעלים של פרואק עובד עם מגבר מנורות...אבל כנראה זה מגבר שקצת יקר לך.
משהוא פה המליץ על פרהסאונד,שמעתי אותם בתערוכה ואני חושב שכדאי מאוד
להאזין להם.
 
במגברים עם כיונון בס וטרבל שיש בהם כפתור שמבטל את השפעת הכיונון, כאשר הכפתורים של הבס והטרבל נמצאים על flat ואתה משחק עם הכפתור שמבטל אתה בפירוש שומע פחות טוב כאשר הכפתור נמצא במצב הלא מבוטל (אם תסובב את הכפתורים הבס והטרבל ישתנו) למרות שלכאורה, לפי מה שאתה אומר שזו סתם טהרנות היה אמור להישמע אותו דבר. בדקתי את זה בעבר והתוצאה היתה חד משמעית.
אנשים בפורום שממליצים לך יודעים דבר או שניים ורובם ניסו כל מני דברים מנסים לעזור לך ולחסוך לך ...

יש לי מגבר עם טרבל ובס ואין לי מושג על מה אתה מדבר . אני שומע בflat מעולה, כל התערבות בסאונד מיותרת.
 
ממליץ לך שני דברים בחום:
1. לא לקנות אף מגבר מבלי לשמוע אותו בחלל שלך עם הרמקולים שלך, במשך לפחות שעתיים-שלוש עם מוסיקה מגוונת ומאתגרת (עמוסת כלים ודינמית) ומאוד חשוב שלא תהיה רק מוסיקה "אודיופילית".
2. לא לפחד מיד 2 בעיקר לגבי מכשירים במצב מעולה.
ואם תיפתח אז הנה:
http://www.hifimusic.co.il/Plinius-Hiato-Integrated-Amplifier-p353114.html#p353114

http://www.hifimusic.co.il/מגבר-משולב-Lavardin-IT-p352967.html#p352967

http://www.hifimusic.co.il/למכירה-מגבר-משולב-YBA-IA350-p348140.html#p348140

ועל האחרון שכולל גם דאק, כדאי לך לקרוא מה כותב נמר הבעלים של האתר dtown:
http://www.dtown.co.il/articles/4317.html

בהצלחה
 

נערך לאחרונה ב:
רמקול כזה עם טוויטר ריבון שעובד ב 4 אום דורש גם מגבר איכותי וגם עם כח.
בגלל הטויטר בסדרת ה R רצוי לדעתי מגבר בעל אופי חמים ועדיף מגבר מנורות חזק או הייברידי.
מדובר על רמקול ברמה גבוהה ואני אישית לא היתי מתפשר על מגבר סביר אלא על אחד שימקסם אותם.
כיונונים של באס וטרבל לא קיימים ברוב מגברי הי אנד , ולמעשה כמה שפחות כפתורים ואלקטרוניקה ככה המגבר יותר איכותי
מה גם שכפתורים אלו למעשה הם מעוותים את הסאונד ותו לא.
המלצות לא חסרות , הבעייה היא להביא אותם אליך הביתה , כי רוב המוכרים לא יניידו מגברים למבחן אצלך בבית לבדיקה , למרות שזה המצב המתבקש , אבל המציאות שונה מכך.
שיהיה בהצלחה .
 
ממליץ לך שני דברים בחום:
1. לא לקנות אף מגבר מבלי לשמוע אותו בחלל שלך עם הרמקולים שלך, במשך לפחות שעתיים-שלוש עם מוסיקה מגוונת ומאתגרת (עמוסת כלים ודינמית) ומאוד חשוב שלא תהיה רק מוסיקה "אודיופילית".

בהצלחה

המלצה שלך מצויינת ונכונה - אך לא ישימה ב98% ....
במקרה של מגברים חדשים - אין בד"כ אפשרות לשמוע לא רק בבית אלה גם לא בחנות...
 
SUDGEN מגברים מתאימים לפרואק.ידוע שפרואק משתמשים בהם בתכנון הרמקולים.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור