Y yalyal חבר אתר הודעות 27 מעורבות 0 נקודות 0 30/3/09 #1 בהמשך לשאלתי הקודמת: שורה תחתונה - מה עדיף? 3:4 או 16:9? ב-3:4 עדיף 19 אינץ' או 20? שימוש ביתי, גלישה ברשת וצפייה בסרטונים ברשת.
בהמשך לשאלתי הקודמת: שורה תחתונה - מה עדיף? 3:4 או 16:9? ב-3:4 עדיף 19 אינץ' או 20? שימוש ביתי, גלישה ברשת וצפייה בסרטונים ברשת.
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 31/3/09 #2 עבור סרטים 16:9 עבור שימושים אחרים, זה תלוי, אני מעדיף מסך רחב שמאפשר לפתוח חלונות במקביל. ראה כאן: מסך רחב או רגיל
עבור סרטים 16:9 עבור שימושים אחרים, זה תלוי, אני מעדיף מסך רחב שמאפשר לפתוח חלונות במקביל. ראה כאן: מסך רחב או רגיל
Y yalyal חבר אתר הודעות 27 מעורבות 0 נקודות 0 31/3/09 #3 מה אומר חיבור DVI? שאפשר לחבר רק לממיר HDMI?
Y yalyal חבר אתר הודעות 27 מעורבות 0 נקודות 0 1/4/09 #5 האם מישהו יודע אם עדיף לקנות באילת? האם גם לתושבים שלא מקומיים יש במוצרים אלו הנחת מע"מ??
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 1/4/09 #6 אם מגיעים לשם ורוכשים במקום, אכן ישנה הנחת מע"מ. אבל בפועל, המחירים לא תמיד זולים בהשוואה למרכז (גם לאחר הפחתת המע"מ) ובטח לא בקיזוז הוצאות הנסיעה.
אם מגיעים לשם ורוכשים במקום, אכן ישנה הנחת מע"מ. אבל בפועל, המחירים לא תמיד זולים בהשוואה למרכז (גם לאחר הפחתת המע"מ) ובטח לא בקיזוז הוצאות הנסיעה.