צג למחשב - מה עדיף?

  • פותח הנושא פותח הנושא yalyal
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

yalyal

חבר אתר
הודעות
27
מעורבות
0
נקודות
0
בהמשך לשאלתי הקודמת:
שורה תחתונה - מה עדיף? 3:4 או 16:9?
ב-3:4 עדיף 19 אינץ' או 20?
שימוש ביתי, גלישה ברשת וצפייה בסרטונים ברשת.
 

עבור סרטים 16:9
עבור שימושים אחרים, זה תלוי, אני מעדיף מסך רחב שמאפשר לפתוח חלונות במקביל.
ראה כאן: מסך רחב או רגיל
 
מה אומר חיבור DVI?

שאפשר לחבר רק לממיר HDMI?
 
 

האם מישהו יודע

אם עדיף לקנות באילת? האם גם לתושבים שלא מקומיים יש במוצרים אלו הנחת מע"מ??
 
אם מגיעים לשם ורוכשים במקום, אכן ישנה הנחת מע"מ.
אבל בפועל, המחירים לא תמיד זולים בהשוואה למרכז (גם לאחר הפחתת המע"מ) ובטח לא בקיזוז הוצאות הנסיעה.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור