M moosh7b חבר אתר הודעות 12 מעורבות 0 נקודות 0 23/5/14 #1 שלום לכולם. מורפת תמונה של משהו מאד מעצבן שתקוע על המסך שלי ואני לא מצליח להעיף את זה. זה הפס למעלה שאמור לרדת אחרי כמה שניות ומראה על איפה אני נמצא במקרא הזה HDMI ופשוט לא יורד. למישהו יש רעיון מה לעשות? תודה תודה !! תמונות מצורפות photo.jpg KB 158.2 · צפיות: 275
שלום לכולם. מורפת תמונה של משהו מאד מעצבן שתקוע על המסך שלי ואני לא מצליח להעיף את זה. זה הפס למעלה שאמור לרדת אחרי כמה שניות ומראה על איפה אני נמצא במקרא הזה HDMI ופשוט לא יורד. למישהו יש רעיון מה לעשות? תודה תודה !!
M moosh7b חבר אתר הודעות 12 מעורבות 0 נקודות 0 24/5/14 #3 נכתב ע"י jexy: תצלם את השלט לחץ כדי להרחיב... זהו ששנים אין לי שלט. יש לי נגישות לכל התפריט מהטלוויזיהי עצמה ואני משתמש גם בשלט של הכבלים לכל שר הדברים. רעיונות? בחיית יש גמר אלופות היום..
נכתב ע"י jexy: תצלם את השלט לחץ כדי להרחיב... זהו ששנים אין לי שלט. יש לי נגישות לכל התפריט מהטלוויזיהי עצמה ואני משתמש גם בשלט של הכבלים לכל שר הדברים. רעיונות? בחיית יש גמר אלופות היום..