פס של תפריט תקוע

  • פותח הנושא פותח הנושא moosh7b
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

moosh7b

חבר אתר
הודעות
12
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכולם.
מורפת תמונה של משהו מאד מעצבן שתקוע על המסך שלי ואני לא מצליח להעיף את זה.
זה הפס למעלה שאמור לרדת אחרי כמה שניות ומראה על איפה אני נמצא במקרא הזה HDMI ופשוט לא יורד.
למישהו יש רעיון מה לעשות?
תודה תודה !!
 

תמונות מצורפות

  • photo.jpg
    photo.jpg
    KB 158.2 · צפיות: 275
תצלם את השלט
 
תצלם את השלט

זהו ששנים אין לי שלט.
יש לי נגישות לכל התפריט מהטלוויזיהי עצמה ואני משתמש גם בשלט של הכבלים לכל שר הדברים.
רעיונות? בחיית יש גמר אלופות היום.. (:
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור