פלייסטיישן 2 ומסך LCD - שונאים סיפור אהבה?

  • פותח הנושא פותח הנושא אודי
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

אודי

אוהב את התחום
הודעות
69
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכולם,

הפלייסטיישן 2 מחובר למסך בחיבור קומפוזיט, ומראה תמונה לא איכותית על מסך 37". לטלויזיה, Fujicom של יניר, אין מנגנון NR.

כניסת הקומפוננט תפוסה על ידי DVD, ואני שוקל האם כדאי לרכוש כבל ייעודי PS2 - svideo או אפילו לבקש שיבנו לי מפצל לכניסת הקומפוננט (PS2 מסוגל לשדר פרוגרסיב).

אמש אמר לי בעל מעבדה שה-PS2 אינו מסוגל להוציא אות איכותי בגלל מעבד תמונה חלש ולכן אין טעם להשקיע בחיבור איכותי יותר.

האם הדבר נכון? מה הנסיון שלכם עם PS2 ומסך LCD בגודל הזה?

תודה,

אודי
 

יש לי כבל בבית של PS2 עם יציאה קומפוננט.זה דווקא משפר את איכות התמונה,לא בצורה רצינית אבל מוסיף פירוט בגרפיקה.עדין הרזולוציה של ה PS2 היא אחת הגרועות.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור