שלום לכולם,
הפלייסטיישן 2 מחובר למסך בחיבור קומפוזיט, ומראה תמונה לא איכותית על מסך 37". לטלויזיה, Fujicom של יניר, אין מנגנון NR.
כניסת הקומפוננט תפוסה על ידי DVD, ואני שוקל האם כדאי לרכוש כבל ייעודי PS2 - svideo או אפילו לבקש שיבנו לי מפצל לכניסת הקומפוננט (PS2 מסוגל לשדר פרוגרסיב).
אמש אמר לי בעל מעבדה שה-PS2 אינו מסוגל להוציא אות איכותי בגלל מעבד תמונה חלש ולכן אין טעם להשקיע בחיבור איכותי יותר.
האם הדבר נכון? מה הנסיון שלכם עם PS2 ומסך LCD בגודל הזה?
תודה,
אודי
הפלייסטיישן 2 מחובר למסך בחיבור קומפוזיט, ומראה תמונה לא איכותית על מסך 37". לטלויזיה, Fujicom של יניר, אין מנגנון NR.
כניסת הקומפוננט תפוסה על ידי DVD, ואני שוקל האם כדאי לרכוש כבל ייעודי PS2 - svideo או אפילו לבקש שיבנו לי מפצל לכניסת הקומפוננט (PS2 מסוגל לשדר פרוגרסיב).
אמש אמר לי בעל מעבדה שה-PS2 אינו מסוגל להוציא אות איכותי בגלל מעבד תמונה חלש ולכן אין טעם להשקיע בחיבור איכותי יותר.
האם הדבר נכון? מה הנסיון שלכם עם PS2 ומסך LCD בגודל הזה?
תודה,
אודי