K kuty1 חבר אתר הודעות 5 מעורבות 0 נקודות 0 13/11/08 #1 שלום מתלבט בין פלזמה פנסוניק "42 דגם TH-42PV8 לבין סמסונג PS42A450 אשמח לקבל תגובות וחוות דעת תודה
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 14/11/08 #2 מדובר בדגמים מתחרים מתוצרת שתי חברות שונות, האם ראית את שניהם באותו מקום / חנות ?
K kuty1 חבר אתר הודעות 5 מעורבות 0 נקודות 0 14/11/08 #3 לא ראיתי את שניהם באותה חנות.קצת קשה לראות את אותםהדגמיםספציפית.מה לדעתך פלזמה טובה יותר?
S shba חבר אתר הודעות 9 מעורבות 0 נקודות 0 14/11/08 #4 פנסוניק מסך יותר אמין לאורך זמן עמיד בצריבה . הסמסונג יותר רגישה והשחור בפנסוניק יותר טוב. נושא השרות גם יורוקום עדיפה. בהצלחה!
פנסוניק מסך יותר אמין לאורך זמן עמיד בצריבה . הסמסונג יותר רגישה והשחור בפנסוניק יותר טוב. נושא השרות גם יורוקום עדיפה. בהצלחה!
A alfred3 חבר אתר הודעות 13 מעורבות 0 נקודות 0 15/11/08 #5 נכתב ע"י shba: פנסוניק מסך יותר אמין לאורך זמן עמיד בצריבה . הסמסונג יותר רגישה והשחור בפנסוניק יותר טוב. נושא השרות גם יורוקום עדיפה. בהצלחה! לחץ כדי להרחיב... מצטרף להמלצה (Y)
נכתב ע"י shba: פנסוניק מסך יותר אמין לאורך זמן עמיד בצריבה . הסמסונג יותר רגישה והשחור בפנסוניק יותר טוב. נושא השרות גם יורוקום עדיפה. בהצלחה! לחץ כדי להרחיב... מצטרף להמלצה (Y)