פלזמה סמסונג או פנסוניק?

  • פותח הנושא פותח הנושא kuty1
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

kuty1

חבר אתר
הודעות
5
מעורבות
0
נקודות
0
שלום מתלבט בין פלזמה פנסוניק "42 דגם TH-42PV8 לבין סמסונג PS42A450
אשמח לקבל תגובות וחוות דעת

תודה
 

מדובר בדגמים מתחרים מתוצרת שתי חברות שונות, האם ראית את שניהם באותו מקום / חנות ?
 
לא ראיתי את שניהם באותה חנות.קצת קשה לראות את אותםהדגמיםספציפית.מה לדעתך פלזמה טובה יותר?
 
פנסוניק מסך יותר אמין לאורך זמן עמיד בצריבה .
הסמסונג יותר רגישה והשחור בפנסוניק יותר טוב.
נושא השרות גם יורוקום עדיפה.
בהצלחה!
 

פנסוניק מסך יותר אמין לאורך זמן עמיד בצריבה .
הסמסונג יותר רגישה והשחור בפנסוניק יותר טוב.
נושא השרות גם יורוקום עדיפה.
בהצלחה!


מצטרף להמלצה (Y)
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור