פלאזמה LCD Vs

  • פותח הנושא פותח הנושא איתי
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

איתי

אוהב את התחום
הודעות
56
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכולם

לאחר קריאה לא מעטה, בפורום ובשאר הרשת, אני עדיין מתלבט.

אני עוזר להורי להחליט איזה טלבזיה לקנות
אבי קיבל "המלצה" לחבר מדבקה...בשם שקר כלשהו...ולאחר הביטול של העיסקה
אני הבטחתי להם לקנות משהו יותר טוב.

אז להלן כמה פרטים:

1.מרחק צפיה =3.2 מטר...האם ללכת על 37 אינטש או 42
2.שימוש עיקרי= טלבזיה ושידורי (sad)SD, אני מכיר את עדיפות פלאזמה בעניין....אך יתכן שימוש עתידי בשידורי HD של ממירים...
3. תקציב להערכתי סביבות 4000 ש"ח אם אפשרות לחריגה קלה.
4. ברור לי שאין צורך ב FULL HD. לכן כמובן HDR יספיק. (אבל יכולת קבלת נתונים עד 1080p)
5. חשובה לי יציאת SCART, לחיבור נוח של הממיר (האם נכון להתעקש על כך).
6. חשובות לי 2 יציאות של HDMI
7. אם זה יהיה LCD אז קצב ריענון של 100Rz יהיה נחמד.

*מצורף קישור לטלבזיה שאבא שלי כבר רכש...סתם לשם הספורט...מה דעתכם?
http://www.elkol.com/?CategoryID=395&ArticleID=1153
רעיונות לדגמים, יתקבלו בברכה.
תודה
איתי
 

בתקציב שיש, עם מרחק הצפיה וסוג השידורים שאתה מדבר אני הייתי הולך על פנסוניק PV8 בגודל 42''
אומנם אין לה SCART אבל כבל (או מתאם) SCART ל SVIDEO יעשה את העבודה.

זו המלצה אישית שלי, אבל יכול להיות שאחרים ימליצו על משהוא אחר
 
תודה

היי כרמי
תודה על ההמלצה... ממליץ על מקומות מסויימים לרכישה?
אני ניגש להציץ במפרט שלה
שוב תודה
איתי
 
כרמי.
מה לגבי עניין הכיול של הפלסמה....אני לא בטוח שבעלי המכשיר (ההורים שלי) יוכלו להבין ללמוד כיצד לעשות הרצה וכיול.
 

מסתבר שכן....
בדרך כלל אצלינו קנו לבזיה...והופ רואים :)
וואו...יש לי הרבה מה ללמוד...אני אגש לקרא

מה ההבדל בין PV8 לבין PV80 האם הוא קריטי?
תודה
 

המון תודה לך....
כרגיל אתם ממש עוזרים :)
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור