ר רמי חבר אתר הודעות 12 מעורבות 0 נקודות 0 20/9/09 #1 חג שמח לכולם. סוף סוף קניתי את ה-LCD הנ"ל. חיברתי אותו לרשת ויש לי כמה שאלות. 1. האם ניתן איכשהו לצפות בסרטונים כמו שיש באתר MAKO לדוגמא? 2. האם בעתיד הדפדפן יוכל להציג עברית? תודה
חג שמח לכולם. סוף סוף קניתי את ה-LCD הנ"ל. חיברתי אותו לרשת ויש לי כמה שאלות. 1. האם ניתן איכשהו לצפות בסרטונים כמו שיש באתר MAKO לדוגמא? 2. האם בעתיד הדפדפן יוכל להציג עברית? תודה
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 20/9/09 #2 תתחדש! ניתן לצפות בסרטונים מאתר YOU TUBE. לא בדקתי את אתר MAKO. קשה לי להאמין שנראה עברית בזמן הקרוב.
תתחדש! ניתן לצפות בסרטונים מאתר YOU TUBE. לא בדקתי את אתר MAKO. קשה לי להאמין שנראה עברית בזמן הקרוב.