פיליפס 8404 47 אינץ'

  • פותח הנושא פותח הנושא רמי
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

רמי

חבר אתר
הודעות
12
מעורבות
0
נקודות
0
חג שמח לכולם.
סוף סוף קניתי את ה-LCD הנ"ל.
חיברתי אותו לרשת ויש לי כמה שאלות.
1. האם ניתן איכשהו לצפות בסרטונים כמו שיש באתר MAKO לדוגמא?
2. האם בעתיד הדפדפן יוכל להציג עברית?

תודה
 

תתחדש!
ניתן לצפות בסרטונים מאתר YOU TUBE.
לא בדקתי את אתר MAKO.
קשה לי להאמין שנראה עברית בזמן הקרוב.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור