ניתן להגדיר לממיר איזה סוג מסך יש לך (זה עוזר אבל רק קצת וסביר שכבר מוגדר נכון אצלך)
לוחצים YES בשלט
בוחרים בהגדרות
ואז נכנסים ל אתחול מתקדם
יש להכניס קוד אישי (בררת המחדל היא 0000 ו YES)
כעת להיכנס ל מקלט טלוויזיה
לסיום לבחור ב מסך רגיל 4:3
ולצאת מהתפריטים