פורמט מסך רחב ב YES

  • פותח הנושא פותח הנושא shagny
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

shagny

חבר אתר
הודעות
9
מעורבות
0
נקודות
0
ישנו אחוז גבוה של סרטים שמשודרים בשיטה זו .
מאחר ואני עדיין עם TOSHIBA זקנה ולא רחבה :D . .
האם ישנה אפשרות לשנות דרך הממיר/שלט/מרכז שירות את שיטת השידור?
נמאס לי שאני רק רואה אפים לפעמים ולא את כל הראש . . :(
תודה
נועם
 

ניתן להגדיר לממיר איזה סוג מסך יש לך (זה עוזר אבל רק קצת וסביר שכבר מוגדר נכון אצלך)
לוחצים YES בשלט
בוחרים בהגדרות
ואז נכנסים ל אתחול מתקדם
יש להכניס קוד אישי (בררת המחדל היא 0000 ו YES)
כעת להיכנס ל מקלט טלוויזיה
לסיום לבחור ב מסך רגיל 4:3
ולצאת מהתפריטים
 
נערך לאחרונה ב:
ובהמשך למה שכתב כרמי, הכי מומלץ לבחור בערך "Letter Box"
 
שיחקתם אותה :)
תודה רבה לשנייכם
נועם
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור