LCD עזרה ל טושיבה AV635

  • פותח הנושא פותח הנושא דרור פ
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

דרור פ

חבר מתחיל
הודעות
3
מעורבות
0
נקודות
0
רכשתי טושיבה AV 635 וחיברתי אותה עם כבל HDMI כולל ממיר HD של יס ורואים ממש לא טוב בטלויזיה, יש פיקסולים ומריחה של צבעים.
אשמח אם מישהו יכול להציע לי כיצד לפעול ומה יכולה להיות הבעיה, אולי יש למי לפנות ?
 

ניסית לחבר את הממיר לכניסת HDMI אחרת?
זה יכול לנבוע מכמה סיבות כשהסבירה מבינהן היא דווקא בעיה בממיר.
 
האם בצעת כיול בסיסי של המסך? אני מקווה שאתה לא על מצב DYNAMIC
 
YES MAX HD ?את כל הערוצים לא רואים טוב?גם ערוצי HD ?
הכבל שאיתו את מחובר טוב מספיק?
 

קצת יותר פירוט אופרטיבי

תודה לכולם על התשובות. הייתי שמח לקבל תשובות יותר ברורות, מה זאת אומרת לחבר אחרת את כבל הHDMI כיצד, לאן? לגבי איכות הכבל, זהו כבל שקניתי במיוחד ואמרו לי שהוא מאוד איכותי.לגבי בעיה בממיר, הזמנתי טכנאי של יס שאמר שאין בעיה, בפועל, רואים ממש גרוע ואני די מתוסכל...
נ.ב. כיצד מבצעים כיול בסיסי של מסך?
 
תודה רבה, אעדכן בהמשך האם עזר.

אני אנסה במהלך השבת ואעדכן.
תודה רבה על המידע.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור