T THE ONE אוהב את התחום הודעות 285 מעורבות 0 נקודות 16 14/9/09 #1 השימוש הוא 100 אחוז SD מה שאומר שאני נוטה לכיוון פלזמה כמובן הבעייה היא שהחדר די מואר השאלה עם נישה טובה יוכולה לפתור את הבעייה? זה לדעתי לא טוב זה טוב?
השימוש הוא 100 אחוז SD מה שאומר שאני נוטה לכיוון פלזמה כמובן הבעייה היא שהחדר די מואר השאלה עם נישה טובה יוכולה לפתור את הבעייה? זה לדעתי לא טוב זה טוב?
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 14/9/09 #2 הנישה אולי תעזור חלקית, משום שאם החדר מואר, אז מה שנמצא מול המסך, ישתקף בו.
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 14/9/09 #4 יש המון אור בבית, נראה כי פלזמה תתאים רק אם ניתן לסגור או "לעמעם" את התריסים.
T THE ONE אוהב את התחום הודעות 285 מעורבות 0 נקודות 16 14/9/09 #5 OK תודה רבה נערך לאחרונה ב: 14/9/09