פלזמה עזרה לחבר

  • פותח הנושא פותח הנושא THE ONE
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

THE ONE

אוהב את התחום
הודעות
285
מעורבות
0
נקודות
16
השימוש הוא 100 אחוז SD מה שאומר שאני נוטה לכיוון פלזמה כמובן
הבעייה היא שהחדר די מואר
השאלה עם נישה טובה יוכולה לפתור את הבעייה?

זה לדעתי לא טוב
11.jpg


זה טוב?
27.jpg
 

הנישה אולי תעזור חלקית, משום שאם החדר מואר, אז מה שנמצא מול המסך, ישתקף בו.
 
תודה רבה
 
נערך לאחרונה ב:
יש המון אור בבית, נראה כי פלזמה תתאים רק אם ניתן לסגור או "לעמעם" את התריסים.
 

OK
תודה רבה
 
נערך לאחרונה ב:

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור