pumiky1977
חבר מתחיל
- הודעות
- 1
- מעורבות
- 0
- נקודות
- 1
הייי לכולם..
חדש מאוד בתחום ולא מבין למה לא שומע ברמקולים האחרים מלבד 2 הקידמיים
מנסה גם לחבר ל ZONE 2 אך ללא הצלחה וזה מתסכל אז אמרתי אולי כאן אמצא מרפא לתסכול.
מגבר Denon avr-x4800h
2 קידמיים של BOSE
2 תקרתיים של Origin Acoustics D85
2 חיצוניים של sonance mariner mx56 (ZONE 2)
אשמח לעזרה מפורטת איזה רמקול לחבר למגבר ואיך לעבוד ולכוון את ההגדרות
חדש מאוד בתחום ולא מבין למה לא שומע ברמקולים האחרים מלבד 2 הקידמיים
מנסה גם לחבר ל ZONE 2 אך ללא הצלחה וזה מתסכל אז אמרתי אולי כאן אמצא מרפא לתסכול.
מגבר Denon avr-x4800h
2 קידמיים של BOSE
2 תקרתיים של Origin Acoustics D85
2 חיצוניים של sonance mariner mx56 (ZONE 2)
אשמח לעזרה מפורטת איזה רמקול לחבר למגבר ואיך לעבוד ולכוון את ההגדרות