עזרה ויעוץ בחיבור מגבר Denon avr-x4800h

  • פותח הנושא פותח הנושא pumiky1977
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

pumiky1977

חבר מתחיל
הודעות
1
מעורבות
0
נקודות
1
הייי לכולם..
חדש מאוד בתחום ולא מבין למה לא שומע ברמקולים האחרים מלבד 2 הקידמיים
מנסה גם לחבר ל ZONE 2 אך ללא הצלחה וזה מתסכל אז אמרתי אולי כאן אמצא מרפא לתסכול.

מגבר Denon avr-x4800h
2 קידמיים של BOSE
2 תקרתיים של Origin Acoustics D85
2 חיצוניים של sonance mariner mx56 (ZONE 2)

אשמח לעזרה מפורטת איזה רמקול לחבר למגבר ואיך לעבוד ולכוון את ההגדרות
 

הי,
ראה שלבים בחיבור רמקולים ל‑Zone 2 ב‑Denon AVR‑X4800H:
  • הגדרת Amp Assign
בתפריט: לך ל־Amp Assign. בחר באחת ההגדרות הכוללות Zone 2, למשל:
7.1ch + ZONE2
5.1ch (Bi‑Amp) + ZONE2
  • התאמת הטרמינלים
בהתאם להגדרה ב־7.1ch + Zone 2 או 5.1 + Zone 2, הטרמינלים של HEIGHT 2 משמשים לרמקולים של Zone 2.
אם תבחר הגדרה אחרת, זה ישנה בהתאם (HEIGHT 1 וכו') – אך לרוב HEIGHT2 היא הבחירה הנכונה.
  • חיבור פיזי
חבר את כבל הרמקולים של רמקולי ה‑Zone 2 לטרמינלים של HEIGHT 2 בגב המכשיר.
ודא ב‑Amp Assign שבחרת בתצורת ... + ZONE2 כדי להפעיל את היציאה הזו כרמקולים לכל אזור שני.

רואים בחוברת כיצד לנהל קונפיגורציה של 7.1 + Zone 2 כולל טרמינלי Bi‑Amp ▶️ "Connecting multi‑zone speakers"

בגוף ההסבר יש גם תצורה גרפית של טרמינלים – בדוק את עמוד תפריט ה‑Zone2 ב־owner’s manual של Denon ▶️ "ZONE2 ... HEIGHT2 speaker terminal"

לסיכום:

1 בתפריט Amp Assign – לבחור 7.1+Zone2 או 5.1+Zone2
2 לחבר רמקולי Zone2 ל־HEIGHT 2
3 לוודא שהגדרת ה‑Zone2 בתפריט מופעלת
4 ב‑Main Zone לבחור מקור ו‑Zone2 יושמע רק ברמקולים מחוברים

בהצלחה!
 
אם אתה רוצה עזרה בחיבור הדנון ולהגדיר אותו לסטאפ הקיים שלך ואפילו לכייל ולשפר את הכיול באופן ידני לטעמך, צור קשר 0524425299 ויקטור
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור